نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

شبکه HBO به دنبال ساخت فصل دوم سریال The Night Of است

شبکه HBO از علاقه‌اش به ساخت فصل دوم سریال The Night Of خبر داد، اما منتظر نظر و ایده سازنده این سریال است.

شبکه HBO به‌تازگی پس از نزدیک به ۱۱ سال ساخت فیلم Deadwood (ددوود) را تایید و اعلام کرده است تا به اتفاقات سریال آن پایان دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO، اعتقاد دارد که سریال The Night Of (آن شب) ممکن است یک Deadwood جدید برای این شبکه باشد. این موضوع به این معنا است که پرونده پروژه ساخت ادامه این سریال در شبکه HBO تا زمانی که بازگردد، برای همیشه باز خواهد بود. در واقع ممکن است در نهایت شاهد ساخت و انتشار فصل دوم سریال The Night Of باشیم. این شبکه در انتظار نظر و ایده نهایی استیون زایلیان، یکی از دو سازنده سریال است، اما او تاکنون هیچ چیزی را به شبکه اعلام نکرده است. بلویز ضمن اشاره به ادامه ساخت سریال Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو) پس از چند سال دوری، به IndieWire گفت که تا زمانی که سازنده و پروژه آماده ساخت نباشد، HBO هیچ فشاری را به تیم تولید برای ساخت آن وارد نخواهد کرد:

وضعیت استیو کمی مثل لری دیوید است و زمانی که او آماده شد، پیش ما خواهد آمد. برای یک مدیر اجرایی خلاق این احساس خوبی است چرا که اگر استیو بگوید من ایده و فیلمنامه را دارم، من کاملا آگاه خواهم شد. بنابراین ما به او زمان می‌دهیم تا وقتی ایده‌های خود را پیدا کرد، پیش ما بیاید.

The Night Of

فصل اول مینی سریال The Night Of، سال ۲۰۱۶ از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت و با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شد. این سریال موفق شد ۵ جایزه از جوایز امی از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال محدود برای ریز احمد را دریافت کند. در آن زمان زایلیان از علاقه خود به ساخت فصل دوم این سریال خبر داد و گفت که دوست دارد بار دیگر با ریچارد پرایس برای ساخت فصل دوم سریال The Night Of همکاری کند. همچنین بلویز تایید کرد که سریال Veep (ویپ) پس از ساخت و انتشار فصل هفتم آن در سال ۲۰۱۹، به پایان خواهد رسید.

با اینکه بسیاری انتظار داشتند مانند سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، شاهد ساخت سریال یا سریال‌های فرعی برای سریال Veep باشیم، اما بلویز گفت با وجود پتانسیل‌های موجود این شبکه تصمیم به پایان دادن به اتفاقات این سریال کمدی در فصل هفتم گرفته است. علاوه بر این، بلویز تایید کرد که رابرت داونی جونیور دیگر قرار نیست در ریبوت جدید سریال Perry Mason (پری میسون) حضور داشته باشد، اما نیک پیزولاتو، سازنده سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، همچنان در این پروژه حضور دارد و در حال نوشتن فیلمنامه آن به‌همراه رولن جونز و ران فیتزگرالد است و طبق گفته بلویز، مراحل نوشتن فیلمنامه به خوبی در حال پیشرفت است.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده