// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

اواخر تابستان محتویات جدیدی برای بازی Vampyr عرضه می‌شود

در آخر تابستان محتویات جدیدی به بازی Vampyr اضافه خواهد شد که شامل دو حالت جدید در داستان می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment)، سازنده بازی Vampyr، اعلام کرده است که در اواخر تابستان یک حالت داستانی جدید و یک حالت Horde به این بازی اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند بیش از پیش در عصر ویکتوریا به گشت و گذار بپردازند و دشمنان خود را از بین ببرند.

در جریان محتوای بخش داستانی، تجربه جدیدی را در روایت بازی کسب خواهید کرد. اما حالت Horde به شکلی طراحی شده است که شما با کشتن شهروندان، XP کمتری دریافت می‌کنید (سیستم بازی به شکلی است که شخصیت بازی با کشتن شهروندان و خوردن خون‌شان XP دریافت می‌کند). از این رو در طول بازی باید به دنبال روش‌های دیگری برای جمع‌آوری XP باشید. متاسفانه کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، ناشر بازی Vampyr، تاریخ عرضه این دو حالت را اعلام نکرده است.

اخیرا در جریان گزارش مالی کمپانی فوکس هوم اینتراکتیو، مشخص شد که این کمپانی درآمد ۲۸.۵ میلیون یورویی داشته است که بخشی از این درآمد به لطف فروش خوب بازی Vampyr به وجود آمده است. بازی Vampyr که هم اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است، توانست از زومجی نمره ۸ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

اگر انتظار یک بازی اکشن سریع از Vampyr نداشته باشید، قطعا اوقات خوشی را در آن خواهید گذارند. تنوع شخصیت‌های فرعی، دیالوگ‌های شاخه‌ای و داستان جذاب و درگیر کننده وقتی کنار یک فضاسازی عالی که با گرافیک فنی و هنری فکرشده و موسیقی کاملا به‌جا قرار می‌گیرد، یک از بهترین تجربه‌های خون‌آشامی را می‌سازد اما وقتی مجبور می‌شوید اسلحه به دست بگیرید و با دشمنان مبارزه کنید، بازی بلافاصله جذابیتش را از دست می‌دهد. Vampyr یک بازی نقش‌آفرینی ماجراجویی خون‌آشامی بسیار خوب از تیمی خوش‌ذوق است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده