// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

فوکوس ۱۲: از آنچارتد تا The Last of Us؛ ماجرای شکل‌گیری داستان نیتن دریک

در دوازدهمین قسمت از برنامه فوکوس به سراغ سازندگان مجموعه آنچارتد رفته‌ایم، تا از زبان آنها مروری بر سیر تکامل این مجموعه دوست‌داشتنی داشته باشیم.

سری بازی آنچارتد یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و ناتی داگ با عرضه این مجموعه بازی توانست تا در طول دو نسل کنسول‌های پلی استیشن، طرفداران پر و پا قرصی را برای خود پیدا کند. اما راز پشت موفقیت این مجموعه چیست؟ اینکه چرا این مجموعه توانست از همان ابتدا و به ویژه بعد از عرضه دومین شماره به چنان محبوبیتی در میان بازیکنان برسد، بی‌شک دلایلی داشته است. در این قسمت از برنامه فوکوس به سراغ سازندگان بازی آنچارتد رفته‌ایم تا از زبان آنها از مجموعه‌ای بشنویم که نه‌تنها در صنعت بازی‌های ویدیویی درخشیده است، بلکه شخصیت‌های آن توانسته‌اند جایگاهی مهم را در دل‌های بازیکنان باز کنند؛ مجموعه‌ای که حتی برای بهتر شدن از دیگر بازی‌های استودیوی ناتی‌داگ یعنی The Last of Us نیز الهام گرفت و در چهارمین شماره به موفقیتی مهم دست پیدا کرد.

فوکوس، نام بخش ویدیویی جدید زومجی است؛ جایی که در آن به سراغ مصاحبه‌های هیجان‌انگیز با کارگردان‌های معروف و افرادی می‌رویم که سرگرمی‌های متفاوتی را در دنیای هنر هشتم برای‌مان خلق کرده‌اند. به پشتِ صحنه‌ی ساخت بازی‌ها؛ آن‌هم با دوبله فارسی

امیدواریم از تماشای یازدهمین قسمت فوکوس لذت ببرید. 

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده