نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۸

فصل اول انیمه Attack On Titan را به رایگان در پلی استیشن 4 تماشا کنید

کاربران پلی‌استیشن 4 از حالا می‌توانند فصل اول انیمه Attack On Titan را به رایگان تماشا کنند.

با اینکه پخش فصل سوم انیمه Attack On Titan به تازگی آغاز شده است، اما ممکن است برخی از افراد بخواهند از ابتدا این مجموعه را تماشا کنند. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فصل اول انیمه حمله به تایتان به صورت رایگان در فروشگاه پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است. متاسفانه کاربران نمی‌توانند از طریق مرورگر به تماشای این انیمه محبوب بپردازند و برای این کار باید کنسول پلی استیشن 4 را روشن کنند و با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن، نام انیمه Attack On Titan را جستجو کنند. شایان ذکر است که این انیمه را می‌توان از طریق اپلیکیشن موبایل PlayStation Video نیز به حساب خود اضافه کرد.

باید به این موضوع توجه داشت که دوبله انگلیسی فصل اول انیمه Attack On Titan به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفته است و نسخه اصلی ژاپنی آن رایگان نیست. همچنین اگر نمی‌خواهید هارد دیسک کنسول PS4 خود را با ۲۵ اپیزود HD از انیمه حمله به تایتان پر کنید، این انیمه در شبکه نتفلیکس و شبکه هولو نیز در دسترس است.

Attack On Titan

انیمه Attack on Titan یک انیمه سریالی است که از مانگایی با همین نام اقتباس شده است. فصل اول این انیمه در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ (آوریل سال ۲۰۱۳) منتشر شد و شامل ۲۵ قسمت بود و پس از آن شاهد فصل دوم انیمه در فروردین ماه ۹۶ (آوریل ۲۰۱۷) در ۱۲ قسمت بودیم که به اندازه فصل اول قوی ظاهر شد. همچنین فصل سوم انیمه حمله به تایتان هم‌اکنون در حال پخش است. در توضیحات فصل اول انیمه Attack on Titan در فروشگاه پلی‌استیشن آمده است:

زمانی که غول‌های آدم‌خواری با نام تایتان‌ها برای اولین بار ظاهر شدند، انسان‌ها به پشت دیوار‌های بزرگی عقب‌نشینی کردند. پس از یکصد سال آرامش و امنیت، یک تایتان عظیم‌الجثه با ایجاد سوراخی راه عبور سایر غول‌ها را به داخل دیوارها باز کرد و کشتار بی‌رحمانه‌ای را در خیابان‌ها به راه انداخت. در این حمله اِرِن ییگر شاهد مرگ مادرش بود و قسم می‌خورد که تمام تایتان‌های روی زمین را نابود کند.

در حال حاضر مشخص نیست که فصل اول انیمه Attack On Titan تا چه زمانی به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن 4 باقی خواهد ماند؛ بنابراین در اسرع وقت به کنسول خود سر بزنید و این انیمه را به حساب خود اضافه کنید. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده