نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰

برای فروش مایکروفر اینگونه بازاریابی کنید

برای فروش مایکروفر دست دوم خود، چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

عمر مفید یک مایکروفر ۱۰ سال است. به عقیده کارشناسان باید هر ده سال مایکروفر را فروخت و یک مدل نو را جایگزین آن کرد. اما گاهی قبل از اینکه به ده سال برسیم وسایل خانه کهنه یا بلااستفاده می‌شوند و به‌ناچار باید آن‌ها را به دور انداخت. اما آیا این تنها مسیر پیش رو است؟ نه. یکی از راه‌ حل‌هایی که می‌تواند جبران قیمتی برای خرید مایکروفر جدید باشد فروختن همان مدل قدیمی خودتان است. اگر دستگاهتان غیر قابل استفاده باشد برخی از تعمیرکاران لوازم خانه ممکن است به قطعات آن نیاز پیدا کنند. مایکروفرهای غیر معروف که قطعاتشان در بازار یافت نمی‌شود برای تعمیرکاران طعمه‌های خوبی هستند.

اگر مایکروفرتان سالم بود باید مانند یک بازاریاب برای خود مشتری جذب کنید. بسیاری از افراد قبل از خرید مایکروفر نو هم به دلیل ضدتبلیغ‌هایی که برای این دستگاه شده از اشعه‌های آن ترس دارند؛ چه برسد به اینکه مایکروفر دست دوم بخرند. برای همین شما با گذاشتن یک قیمت مناسب می‌توانید چشم مشتری را به خود جذب کنید. برای مثال اگر یک مایکروفر پاناسونیک را که یک میلیون و هشتصد هزار تومان می‌ارزد، یک میلیون و هفتصد هزار تومان بفروشید مطمئن باشید هیچ فروشنده‌ای با شما تماس نخواهد گرفت؛ مگر اینکه مایکروفرتان کاملا نو و دارای گارانتی باشد که به دلایلی قصد فروش آن را گرفته‌اید.

بعد از معیار قیمت، باید به جزییات فنی دیگر مایکروفر توجه و برای بازاریابی ازآن استفاده کنید. برای مثال یک مایکروفر هزار واتی می‌تواند غذا را زودتر از مدل ۸۰۰ واتی بپزد. این موضوعی است که بسیاری از خریداران از آن بی اطلاع هستند و شما با توضیح آن می‌توانید برای پخت سریع مایکروفرتان امتیازی برای جذب مشتری بگیرید.

اگر مایکروفر شما سولاردوم دارد در تبلیغتان از فواید این مایکروفرها بنویسید. برای مثال در متن آگهی می‌توانید به طبخ سریع و سالم‌تر غذاها در سولاردوم تکیه کنید. همچنین در صورت داشتن برنامه گریل می‌توانید درباره راحت‌تر بودن کار با این امکان مایکروفرها در مقایسه با سرخ کردن غذا در مایکروفر صحبت کنید.

قبل از فروش مایکروفر از سلامت آن مطمئن شوید. بسیاری از معایب مایکروفر با هزینه‌ای اندک قابل رفع هستند. برای مثال ممکن است صفحه چرخان آن نچرخد یا مایکروفر به دلیل قرارداشتن وسیله‌ای فلزی در آن جرقه بزند. هرچند عیب کوچکی هم باشد مشاهده این معایب توسط مشتری او را از این خرید پشیمان می‌کند.

ممکن است هر فرد در زندگی خود حتی یک بار هم با گریل و جوجه‌گردان مایکروفر کار نکند، اما وظیفه شما به عنوان فروشنده این است که در صورت مجهز بودن دستگاهتان به این امکانات آن را به رخ خریدار بکشانید یا اگر این دو کار نمی‌کنند ممکن است با هزینه‌ اندکی برای ترموستات و المنت دستگاه مانع افت قیمتش شوید.

با سوختن لامپ مایکروفر قیمت آن را کاهش ندهید؛ بلکه به جای آن لامپ آن را عوض کنید. همچنین مطمئن باشید فروشنده‌ای که سراغتان آمده به احتمال زیاد قبلا درباره نکات خرید مایکروفر دست دوم در اینترنت جست و جویی داشته است. پس مایکروفرتان نباید خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد و در آن به راحتی باز و بست شود. مشکل در در ممکن است منجر به ایجاد بیماری‌هایی در اطرافیان بشود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده