نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

تریلر جدید Overcooked 2 پاداش‌ پیش خرید بازی را نشان می‌دهد

استودیو Team17 پاداش پیش خرید بازی Overcooked 2 را با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد.

تا انتشار بازی Overcooked 2 زمان زیادی باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Team17 تریلر گیم پلی جدیدی را از این بازی کوآپ منتشر کرده است.

تریلر جدید این بازی کوآپ مبتنی بر آشپزی به نمایش پاداش پیش خرید بازی Overcooked 2 که در روز عرضه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، می‌پردازد. این محتوای اضافی شامل پنج سرآشپز جدید است که درست به مانند دیگر سرآشپزهایی که در بازی Overcooked اصلی شاهد آن‌ها بودیم، غیرعادی هستند. سرآشپز گربه کالیکو، سرآشپز میمون، سرآشپز اسب تک‌شاخ، سرآشپز گرازماهی و سرآشپز فضایی از سرآشپزهای جدیدی هستند که به عنوان پاداش در دسترس کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال دیدن بخش‌هایی از بازی Overcooked 2 بودید، این تریلر گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را نیز به نمایش در می‌آورد. گیم‌پلی بازی Overcooked 2 بسیار شبیه به نسخه اول آن است و بر این اساس می‌توان انتظار داشت که این بازی هم تجربه بسیار جذابی را از آشپزی برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

بازیکنان پس از انتشار بازی Overcooked 2 در تاریخ شانزدهم مرداد ماه (۷ آگوست) برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر باری دیگر می‌توانند به آشپزخانه بازگردند. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده