نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

کیت جدید Nintendo Labo با محوریت وسایل نقلیه معرفی شد

جدیدترین کیت Nintendo Labo که Vehicle Kit نام دارد و روی شبیه‌سازی وسایل نقلیه متمرکز است، در اواخر تابستان وارد بازار خواهد شد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Nintendo با انتشار یک ویدیو، جدیدترین کیت Nintendo Labo را معرفی کرده‌ است. کاربران با استفاده از این کیت جدید که قرار است وسایل نقلیه را شبیه‌سازی کند، می‌توانند یک ماشین، زیردریایی و هواپیما را کنترل کنند.

این کیت جدید نینتندو لبو که با نام Vehicle Kit شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و ۶۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. با توجه به ویدیو منتشر شده، کاربران می‌توانند با سرِ هم کردن مواردی همچون پدال، فرمان و موارد این‌چنینی، ماشین یا زیردریایی خود را کنترل کنند.

با توجه به اینکه Vehicle Kit یک جهان باز را در اختیار کاربران برای گشت و گذار و راندن وسایل نقلیه‌ی خود قرار می‌دهد، می‌توان گفت که این کیت یک تجربه‌ی ماجراجویی جذاب را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. بازیکنان با قراردادن کنترلر Nintendo Switch خود در هر کدام از مواردی که از قبل ساخته‌اند (زیر دریایی یا اتومبیل) می‌توانند آن وسیله‌ی نقلیه را کنترل کنند؛ به عنوان مثال شما در یک لحظه درحال پرواز با یک هواپیما هستید و با تعویض کنترل سوییچ خود و قرار دادنش در فرمان یک اتومبیل، از یک خلبان به یک راننده‌ی ماشین تبدیل می‌شوید. تفاوت در کنترل هر یک از این وسایل نقلیه در ظاهر کنترلر نیست و هر کدام مکانیک خاص خود را دارا هستند.

جهانی که اینبار قرار است در آن فعالیت کنیم، نسبت به موارد قبلی که Nintendo Labo در اختیار کاربران قرار می‌داد، بهتر و غنی‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا که شما می‌توانید در آن، به انجام مینی-گِیم‌هایی همچون گلف بازی کردن، بریدن درخت‌ها، جستجو برای یافتن گنج، شکار خرچنگ و کلا موارد اینچنینی بپردازید.

کیت وسایل نقلیه‌ی نینتندو لبو در ۲۳ شهریور برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده