// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۹

الکترونیک آرتز سرگرم ساخت یک آی پی جدید است

کمپانی Electronic Arts روی ساخت یک IP جدید تمرکز کرده است و در آن سو استودیو Respawn نیز در حال کار روی یک پروژه جدید است.

کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) در جریان کنفرانس مالی‌ای که برای سرمایه‌گذاران برگزار کرده بود اطلاعاتی در مورد محصولات خود منتشر کرد. اندرو ویلسون، مدیر عامل EA، در جریان این نشست خبری وعده یک IP جدید را داد. در ادامه می‌توانید بیانیه وی را مطالعه کنید:

در کنار محصولات بسیار عالی همچون Battlefield V، بازی Anthem، آثار ورزشی EA Sports و Command and Conquer Rivals که سال جاری عرضه می‌شود در آن سو آی پی جدیدی نیز برای تمامی پلتفرم‌ها در حال ساخت است. در میان تمامی استودیو‌های EA در سرتاسر دنیا، ریسپاون (Respawn) در حال توسعه بازی Star Wars: Jedi Fallen Order برای عرضه در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت ۹۸) است. البته پروژه دیگری نیز در پشت پرده‌ها در این استودیو در حال ساخت است.

استودیو Motive در حال ساخت IP جدید است، استودیوهای ساخت بازی‌های موبایل در حال کار روی آثار جدید هستند و پروژه‌های زیادی هم به‌زودی معرفی می‌شوند. برای ایجاد ساختار تجربه بهتر ما سعی کرده‌ایم المان‌های ارزش، سرگرمی، عدالت و انتخاب را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاوریم.

ویلسون در ادامه افزود که «توسعه‌دهندگان ارزش‌ها را به دنیایی می‌آورند که در آن، محتویات جدید به طور رو به رشدی در حال ساخت است.» وی در ادامه توضیح داد که در آینده مواردی همچون بازی کردن، ماشین‌های آموزشی و هوش مصنوعی (AI) تغییر پیدا خواهد کرد و کمپانی EA قصد دارد روی پروژه‌هایی مدرن سرمایه‌گذاری کند.

بلیک یورگنسن، مدیر مالی ارشد، خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاری این کمپانی در واقع روی IP جدید است تا در کنار آن با تاسیس استودیو‌های جدید و جذب نیرو بتواند در این راستا گسترش پیدا کند. البته به گفته وی این موضوع باعث تولید محتوای بیشتر و افزایش مشتری‌ها نیز می‌شود. در انتها وی اشاره داشت که «یک یا دو پروژه جدید در راه است» و تا انتهای سال جاری شاهد اطلاعاتی از آنها خواهیم بود.

نظرات خود را در مورد این کمپانی و محصولاتی که در آینده از آنها شاهد خواهیم بود با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده