نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

در سال ۲۰۱۹ شاهد انتشار کتاب‌هایی مرتبط با بازی The Division 2 خواهیم بود

طبق اعلام یوبی‌سافت، در سال ۲۰۱۹ کتاب‌های مختلفی با محوریت جهان بازی The Division 2 منتشر خواهند شد. 

زمانی که نسخه اول بازی The Division معرفی شد، خیلی زود به دلیل ایده‌های جذاب و اتمسفر خاصش، مورد استقبال قرار گرفت و به بازی مورد انتظار خیلی از گیمر‌ها تبدیل شد. با این حال بازی پس از انتشار، به دلیل مواردی مثل کمبود محتوا مورد انتقاد قرار گرفت که البته، یوبیسافت به مرور زمان با انتشار آپدیت‌ها و محتویات جدید، توانست تا حدود زیادی تجربه بازی را بهبود ببخشد. این شرکت همچنین چندی مانده به نمایشگاه E3 2018 نسخه دوم بازی را رسما معرفی کرد و در نمایشگاه هم نمایش‌های مختلفی از بازی ارائه کرد. 

حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، یوبی سافت از انتشار کتاب‌هایی مرتبط با این بازی در سال ۲۰۱۹ خبر داده است. به طور دقیق‌تر، شرکت فرانسوی اعلام کرده که برنامه‌های زیادی برای بازی The Division 2 و جهان جذاب آن دارد و به همین دلیل در قالب کتاب‌هایی، جهان و داستان این بازی را گسترش خواهد داد و اطلاعاتی تکمیلی از آن‌ها ارائه خواهد کرد. به همین دلیل در سال ۲۰۱۹، شاهد انتشار یک مجموعه کتاب کمیک با محوریت این بازی خواهیم بود که توسط کمپانی Dark Horse منتشر می‌شوند. همچنین یک کتاب داستان هم به نویسندگی الکس ایروین بر اساس این بازی منتشر خواهد شد. الکس ایروین پیش از این هم سابقه نوشتن کتاب The Division: New York Collapse را دارد که وقایع آن به نسخه اول بازی دیویژن مربوط می‌شوند. 

جان بیورلینگ، طراح داستان بازی The Division 2، در مورد این کتاب‌ها گفت:

تیمی که وظیفه خلق داستان بازی The Division 2 را برعهده دارند، این روز‌ها بسیار فعال هستند و سرشان شلوغ است. با این حال کتاب‌های مرتبط با بازی، ایده‌هایی هم راستا با ایده‌های خود ما دارند و همین مساله هم کار ما را راحت‌تر کرده است. زمانی که شما یک رابطه جالب اینچنینی برای تولید کتاب یا محصولات متفرقه مربوط به بازی آغاز می‌کنید، باید بتوانید ارتباط خوبی با تولید‌کنندگان آن محصولات داشته باشید و به همین دلیل هم ما سعی می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن، با نویسنده و تولید‌کنندگان این کتاب‌ها در ارتباط باشیم. 

همچنین جولیان گریتی، یکی دیگر از اعضای تیم توسعه بازی، گفت:

به نظر من هر مدیومی نقاط قوت خاص خودش را دارد. شاید ما در یک بازی جهان‌باز و غیر خطی، نتوانیم آنطور که باید وارد جزییات داستان شویم و زندگی مردمی را که در این شهر زندگی می‌کنند به تصویر بکشیم اما در قالب کتاب و کمیک، می‌توانیم این جزییات را بهتر به تصویر بکشیم. 

بازی The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی، می‌توانید مصاحبه اخیر سازندگان آن را بخوانید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده