// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

هم اکنون اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قابل خریداری است

کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را پیش خرید و در ماه سپتامبر از آن استفاده کنند.

پس از گذشت یک سال و نیم از عرضه کنسول نینتندو سوییچ بالاخره کمپانی نینتندو آماده فعال کردن سرویس آنلاین این کنسول هیبریدی شده است. طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کاربران نینتندو سوییچ هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار، اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را خریداری کنند. این سرویس در ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

البته این نکته را بگویم که اگر قصد پیش خرید کردن اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را دارید، باید از طریق سایت‌های خرده‌فروشی اقدام کنید زیرا پیش خرید این اشتراک در فروشگاه eShop نینتندو فعال نیست و پس از فعال شدن این سرویس در ماه سپتامبر، به سادگی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه نینتندو اشتراک یک ساله خود را خریداری کنید. از ماه سپتامبر به بعد که سرویس آنلاین Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد، کاربران قادر تجربه آنلاین بازی‌های خود نخواهند بود و باید اشتراک ذکر شده را خریداری کرده باشند.

همچنین جدا از قابلیت آنلاین بازی کردن، به واسطه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، هر ماه بازی‌های رایگانی در دسترس بازیکنان قرار ‌می‌گیرد که بازی‌های کلاسیک کمپانی نینتندو هستند. همچنین هر هفته تخفیف‌های ویژه‌ای برای این دسته از بازیکنان در نظر گرفته شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده