نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی‌های قابل بازی کونامی در گیمزکام 2018 مشخص شدند

کونامی اخیرا اسامی بازی‌های قابل بازی خودش در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ را اعلام کرد که نام PES 2019 هم در بین آن‌ها دیده می‌شود. 

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ تقریبا کم‌تر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد و در جریان آن، شاهد حضور شرکت‌های مختلف بازی‌سازی خواهیم بود. یکی از این شرکت‌ها کونامی خواهد بود که در جدید‌ترین اخبار بازی، اسامی بازی‌های قابل بازی خودش در این رویداد را اعلام کرده است. 

بر این اساس در غرفه کونامی، شاهد دمو قابل تجربه بازی‌های PES 2019، Hyper Sports R و Zone of the Enders The 2nd Runner: M∀RS خواهیم بود. علاوه بر این بازی‌ها، بازی Yu-Gi-Oh! هم در نمایشگاه حضور خواهد داشت و کاربران در غرفه مجزای آن، می‌توانند در مسابقات مختلفی شرکت کنند و به تجربه بازی موبایل مرتبط با این اثر یعنی Yu-Gi-Oh! Duel Links بپردازند. 

یکی دیگر از نکات جالب توجه غرفه کونامی، این است که در این غرفه کاربران برای اولین بار می‌توانند با بازی Hyper Sports R آشنا شوند؛ بازی که از آن به عنوان دنباله معنوی Wii Sports یاد می‌شود و همین مساله هم آن را به بازی مهمی تبدیل کرده است و طرفداران ساخته نینتندو امیدوار هستند تا این بازی، خاطرات خوش Wii Sports را برای‌شان تکرار کند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده