نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تصاویر پشت صحنه فیلم Once Upon A Time in Hollywood ستارگان فیلم را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Once Upon A Time in Hollywood منتشر شده که در آن شاهد حضور ستارگان فیلم هستیم.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) که نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو است، در شهر لس آنجلس آغاز شد که در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم، شاهد حضور حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار و پر ستاره منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور برخی از ستارگان فیلم Once Upon A Time in Hollywood هستیم که از جمله آن می‌تواند به لئوناردو دی کاپریو، برد پیت و آل پاچینو اشاره کرد که به‌همراه کوئنتین تارانتینو در این تصاویر قابل مشاهده هستند. دی‌کاپریو نقش ریک دالتون، پیت نقش کلیف بوث و پاچینو نقش ماروین شوارز را در این فیلم بر عهده دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری و جولیا باترز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمبرداری و تولید این فیلم در طول تابستان امسال انجام خواهد شد و مارگو رابی نیز به‌تازگی به گروه فیلمبرداری فیلم اضافه شده است. رابی نقش شارون تیت را در فیلم Once Upon A Time in Hollywood بر عهده دارد که دالتون و بوث در همسایگی او زندگی می‌کنند.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood در ابتدا قرار بود در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود، اما شرکت سونی پیکچرز اکران این فیلم را جلو انداخت و حال این فیلم اکنون قرار است دو هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده