// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Asphalt 9: Legends: شکوه دریفت و نیترو

بازی موبایل Asphalt 9: Legends، شاهکار دیگری از سری آسفالت است که رقابت‌های اتومبیل‌رانی خیابانی را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Asphalt 9: Legends جدیدترین شماره از مجموعه محبوب آسفالت از استودیو گیم لافت (Gameloft) است. بالاخره انتظاری که طرفداران برای شماره بعدی آسفالت می‌کشیدند، به سرانجام رسید و باید گفت که بازی اندروید و آیفون آسفالت ۹، دقیقا همان اثری است که منتظرش بودیم که قرار است تجربه‌ای بی‌نظیر از رقابت‌های اتومبیل رانی در خیابان را تحویل‌مان دهد.

تقریبا زمان زیادی سپری شد تا بتوانیم جدیدترین نسخه از بازی آسفالت یعنی Asphalt 9: Legends را تجریه کنیم. بازی از لحاظ ظاهری و طراحی مسیرها، تفاوت‌هایی داشته است، اما بنیه اصلی آن هم‌چنان از نسخه قبلی پیروی می‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار روان و عالی است و می‌توانید تجربه لذت بخشی از رقابت‌های رانندگی داشته باشید. کنترلر بازی دارای سه‌ حالت مختلف است که بسته به راحتی و البته سطح مهارت‌تان، می‌توانید تجربه کنید و از لحظه لحظه آن لذت ببرید. حالت TouchDrive سیستم کنترل جدیدی است که به صورت پیش‌فرض در بازی قرار داده شده است و رانندگی ملموس‌تر و ساده‌تری را ارائه می‌کند. اگر قصد تجربه یک رانندگی حرفه‌ای و کاملا آزادانه را دارید، با تنظیم کنترلر بازی روی حالت چرخش گوشی، می‌توانید کنترل کامل اتومبیل خود را در دست بگیرید و تا می‌توانید مهارت خود را به رخ دیگر رقیبان بکشید. حس و حال بازی، بیش‌تر از آن که متعلق به دنیای واقعی باشد، بسیار افسانه‌ای و چشم‌نواز است. طراحی مسیرها از ترکیب‌بندی رنگی بسیار جذابی برخوردار هستند و آدرنالین خون بازیکنان را به‌شدت بالا می‌برند. رقابت‌های نفس‌گیر و بی‌رحم خیابانی انتظارتان را می‌کشند و مطمئن باشید که با تجربه این اثر، قدرتمندی و پتانسیل پلتفرم موبایل را با گوشت و خون‌تان حس خواهید کرد.

Asphalt 9 Legends

گرافیک آسفالت ۹، بسیار چشم‌نواز و در تمامی‌ جزئیات، بسیار عالی کار شده است. مسیرها شکوه بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارند و سازندگان، که ارائه‌کننده نسخه قبلی بازی یعنی Asphalt 8: Airborne بوده‌اند، پیشرفت قابل ملاحضه‌ای را در این بخش صورت داده‌اند. تنوع مسیرها بسیار بیش‌تر شده است و شرایط آب و هوایی پویایی را شاهد هستیم. رانندگی در این شرایط، هیجان بیش‌تری را به بازیکن تزریق می‌کند و گاها تگرگ و بارش سنگین برف، شرایط مسابقه را شدیدا تحت تاثیر قرار می‌دهند. اکشن عجیب و غریب و فوق‌العاده مضطربانه را در این شرایط تجربه خواهید کرد که یقینا برای‌تان تازگی خواهد داشت. این نکته را در نظر داشته باشید که گاها با وضعیت‌هایی روبرو می‌شوید که به هیچ عنوان، حتی تصور چنین پتانسیل قدرتمندی را از این پلتفرم نداشته‌اید. صدای موتور ماشین‌ها واقعا عالی هستند و موسیقی مثل یک روح، جان تازه‌ای به رقابت‌ها می‌بخشد. قطعه‌های موسیقی نابی را در بازی شاهد هستیم که تجربه این اثر را به مانند یک اثر سینمایی تحویل بازیکن می‌دهد. قرار است به شهرهای زیادی سفر کنید. خیابان‌های زیبای مهم‌ترین شهرهای جهان، از جمله سانفرانسیسکو، لندن و پاریس میزبان رانندگان دیوانه خواهند بود.

صحنه‌های سینماتیک و جلوه‌های ویژه خارق‌العاده، با قدرت تمام در این نسخه هم وجود دارند

جلوه‌های ویژه جلای بیش‌تری در بازی پیدا کرده‌اند و شاهد چرخش‌های متوالی و صحنه‌های سینماتیک در بازی آسفالت ۹ هستیم. صحنه‌های آهسته، به مانند نسخه قبلی بازی، یکی از اصلی‌ترین این جلوه‌ها محسوب می‌شوند و گویی یکی از صحنه‌های جذاب یک فیلم سینمایی را نظاره‌گر هستیم. برندهای مختلفی از شرکت‌های خودروسازی در این نسخه حضور دارند و تنوع ماشین‌ها را بسیار بالا برده‌اند. هر کدام از این اتومبیل‌ها را می‌توانید خریداری کنید و با عملکرد خود در بخش کمپین بازی اندروید و آیفون Asphalt 9، به ارتقا آن‌ها بپردازید. بخش ارتقای بازی کاملا حرفه‌ای کار شده است و می‌توانید المان‌هایی نظیر سرعت و نیترو ماشین‌تان را بهینه‌سازی کنید. این بهینه‌سازی، حتی از نظرگاه فیزیکی نیز به بازیکن نمایش داده می‌شود و قطعات مدرن روی ماشین‌تان پیاده سازی می‌شوند. زیبایی‌شناسی ماشین، کاملا مطابق با طراحی رسمی‌ سازندگان هستند و از این نظر می‌توانید لذت رانندگی با فراری، لامبورگینی و پورشه را در این اثر تجربه کنید.

Asphalt 9 از ۶۰ فصل و ۸۰۰ رویداد متنوع تشکیل است و این یعنی روزها و ماه‌ها تجربه لذت بخش رانندگی، که هر گیمر مبتدی و حرفه‌ای را سیر خواهد کرد. مطابق نسخه قبل بازی، سیستم پولی خاصی در بازی قرار دارد که برای مقاصدی نظیر ارتقا ماشین‌ها و سفارشی سازی بدنه آن کاربرد دارد. برای خرید اتومبیل‌های جدید، باید مراحل بازی را یک به یک تمام کنید یا با پرداخت دلار، به ماشین موردعلاقه خود برسید. بخش‌های فرعی بازی، با قدرت تمام در این اثر حضور دارند و می‌توانید با عضویت در باشگاه‌های خاص، رقابت‌های همه جانبه را تجربه کنید و به مصاف بازیکنان آنلاین بروید. رویدادها و چالش‌های روزانه نیز بعد از سطح ۸ برای‌تان فعال خواهد شد و می‌توانید جوایز بیش‌تری را با حضور در بازی کسب کنید. تنوع مراحل و سیستم کلی مسابقات، بسیار جالب توجه هستند و به هیچ عنوان خسته‌کننده نمی‌شوند.

Asphalt 9 Legends

آزادی عمل فوق‌العاده بالایی را در زمینه دست فرمان و خلاقیت در آسفالت ۹ شاهد هستیم

نیترو نقش بزرگی را در تجربه بازی Asphalt 9 ایفا می‌کند و می‌توانید سرعت رویایی را در مسیرهای پر پیچ و خم بازی تجربه کنید. دریفت، حس و حال عجیبی در هنگام رانندگی ایجاد می‌کند و سیستم کنترلی روان بازی، این تجربه را چندین برابر لذت بخش می‌کند. با هر بار دریفت، می‌توانید نیترو خود را پر کنید یا از کپسول‌های مخصوص در مسیر استفاده کنید. آسفالت 9 جایگاهی برای نمایش مهارت‌های رانندگی است و سازندگان آزادی عمل فوق‌العاده بالایی را در زمینه خلاقیت و دست‌فرمان، به بازیکن داده‌اند.

بازی Asphalt 9: Legends، جدیدترین اثر از مجموعه آسفالت است که باری دیگر شاهکار جدیدی در زمینه مسابقات خیابانی محسوب می‌شود. گیم لافت با دقت تمام روی این بازی کار کرده است و در نهایت با اثری روبرو هستیم که لایق بازیکنان پلتفرم موبایل است. گاهی اوقات تنها یک بازی هم می‌تواند نام، آوازه و پتانسیل واقعی یک پلتفرم را به رخ همگان بکشد. آسفالت ۹ همان اثری است که شایسته دریافت عنوان شاهکار است و جز به جز آن همان‌طوری است که باید باشد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده