نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶

تریلر تازه‌ترین ماد بازی Fallout 4 با نام Fallout: Miami منتشر شد

به‌تازگی تریلر و اطلاعات تازه‌ای از جدید‌ترین ماد بازی Fallout 4 با نام Fallout: Miami در اینترنت منتشر شده است.

با توجه به آخرین اخبار بازی منتشر شده، جدید‌ترین ماد بزرگ فال اوت 4 بازیکنان را به شهر میامی فلوریدا خواهد برد. این ماد از نوع Total-conversion خواهد بود و به بیان دیگر، تغییرات اساسی و زیادی را در ساختار بازی اصلی ایجاد خواهد کرد. تازه‌ترین تریلر منتشر شده از این ماد، نمایی از شهر جنگ‌زده و مملو از رادیو‌اکتیو میامی را که با سبک و سیاق دنیای Fallout بازسازی شده است به تصویر می‌کشد. سازنده‌ی اصلی ماد Fallout: Miami، میلان براجکوییچ (با نام مستعار Mika999) نام دارد که ساخت ماد‌ تحسین شده‌ی Shard of Oblivion از بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

Fallout 4

برای ساخت این ماد از ترکیب محتوای تغییر یافته‌ی بازی Fallout 4 و محتوای اضافی Far Harbor و Nuka-World استفاده شده است. بنا بر اطلاعات منتشر‌شده توسط وب‌سایت رسمی Fallout: Miami، نقشه‌ی این بازی اندکی بزرگ‌تر از نقشه‌ی Far Harbor خواهد بود و ناحیه‌ای به مساحت لنگرگاه ساحل Pointe جنوبی تا هتل Fontainebleau را پوشش خواهد داد. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای انتشار این ماد اعلام نشده است و سازندگان آن همچنان به دنبال جذب نیروی متخصص و داوطلب برای  ساخت هرچه باکیفیت‌تر آن هستند.

در ادامه شما همراهان عزیز زومجی را به تماشای تریلر منتشر شده از این ماد دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی Fallout 4 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است؛ گرچه همانند بسیاری از ماد‌ها Fallout: Miami تنها برای پی‌‌سی عرضه خواهد شد. یکی دیگر از ماد‌های در حال عرضه برای این بازی Fallout California نام دارد که بر اساس محتوای بازی بازی Fallout: New Vegas ساخته شده و داستان آن پیش‌درآمدی غیررسمی بر داستان این بازی محسوب می‌شود.

Fallout 76 جدیدترین نسخه‌ی در حال توسعه از این سری بازی است که در منطقه‌ی ویرجینیای غربی اتفاق می‌افتد و وقایع داستانی آن حدود ۶۰ سال قبل از داستان اولین بازی ساخته‌شده از این سری روی می‌دهد. علاوه بر این و بر خلاف دیگر بازی‌های این سری، Fallout 76 یک بازی چند‌نفره‌ی آنلاین در ابعادی بسیار بزرگ خواهد بود. فال‌اوت 76 در تاریخ ۱۴ نوامبر (برابر با ۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد و نسخه‌ی بتای آن نیز در ماه اکتبر (مهر ماه) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده