// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

فروش بازی Wizard of Legend از مرز 500 هزار نسخه عبور کرد

استودیو Contigent99 اعلام کرد که به مناسبت فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای بازی Wizard of Legend این بازی میزبان آپدیت جدید شده است.

کمپانی کانتیجنت 99 (Contigent99) و هامبل باندل (Humble Bundle) در اوایل سال جاری بازی Wizard of Legend را که در سبک اکشن و همکاری چند نفره طراحی شده است، برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر کردند. حال سازندگان اعلام کردند که محصول آنها تا به حال موفق ظاهر شده است؛ به طوری که بازی Wizard of Legend بیش از ۵۰۰ هزار نسخه روی تمامی پلتفرم‌های فروش داشته است.

سازندگان به مناسبت کسب این موفقیت، بازی ویزارد آف لجند را با ۱۰ درصد تخفیف برای Nintendo Switch و کامپیوتر در دسترس قرار داده‌اند. علاوه بر آن، تمامی نسخه‌های بازی با آپدیت Nocturne به‌روزرسانی می‌شود. این محتوا که در واقع قرار است عملکرد بازی را بهبود ببخشد، شامل نرخ فریم بهتر، سرعت بارگذاری سریع‌تر و بهینه‌سازی در سیستم Arcana می‌شود.

در مورد محتویات و ویژگی‌های آپدیت Nocturne می‌توان به NPC جدید اشاره کرد که در محیط Lanova Plaza بازی Wizard of Legends قابل یافت است. این «کاراکتر‌های غیر قابل بازی» در واقع به بازیکنان اجازه می‌دهد که عملکرد Chaos Trial را به طور انتخابی تغییر دهند. همچنین پشتیبانی از زبان‌های فرانسوی، آلمانی و روسی به تمامی نسخه‌های بازی Wizard of Legend اضافه شده است که به گفته سازندگان این موضوع می‌تواند بازیکنان جدیدی را از مناطق یاد شده به بازی دعوت کند.

Wizard of Legend

تیم توسعه‌دهنده در استودیو کانتیجنت99 وعده داده است که به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهد داد. علاوه بر آپدیت Nocturne، بازی Wizard of Legend در دو ماه آینده میزبان دو بسته الحاقی می‌شود که باس‌ها و سیاه‌چال‌های (Dungeon) جدیدی را ضمیمه خود کرده است.

بازی Wizard of Legend هم‌اکنون برای پی سی، PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ در دسترس است. اگر قصد خریداری کردن این محصول را دارید می‌توانید با مراجعه به پلتفرم ناشر این بازی یعنی فروشگاه هامبل باندل از تخفیف یاد شده بهره‌مند شوید.

نظرات خود را در مورد این بازی و فروش قابل قبول آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده