نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

نگاهی به تاریخچه و ویژگی‌های خاص سری Resident Evil

در این قسمت از آیتم‌های ویدیویی لودینگ، نگاهی به سری Resident Evil خواهیم داشت و تاریخچه و خصوصیات منحصر‌به‌فرد آن را مرور می‌کنیم. 

هر زمان که بخواهیم در مورد ژانر ترس و وحشت صحبت کنیم، حتما باید اسمی هم از سری Resident Evil ببریم؛ مجموعه‌ای که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۶ توسط شینجی میکامی ساخته شد و تا به امروز تعداد زیادی نسخه شماره‌دار و فرعی از آن منتشر شده است. مجموعه رزیدنت ایول جدا از اینکه سری بسیار جذابی است و طرفداران خیلی زیادی هم دارد، تاثیرات زیادی هم روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است و ایده‌های انقلابی برخی نسخه‌های آن، در آینده به مکانیزم‌هایی تبدیل شده‌اند که سازندگان در بازی‌هایشان از آن‌ها بهره برده‌اند. 

از آنجایی که موضوع هفتمین قسمت از برنامه لودینگ زومجی ترس و وحشت بود، در آن نگاهی به سری رزیدنت ایول داشتیم؛ نگاهی که البته جنس آن کاملا تاریخچه نبود و اصلا، جمع‌بندی تاریخچه این مجموعه در قالب یک آیتم کوتاه ممکن نیست. در این آیتم ویدیویی بیش‌تر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این سری گفتیم و نکاتی را مرور کردیم که رزیدنت ایول را به یک مجموعه خاص تبدیل کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این آیتم ویدیویی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که مشاهده کردید، تنها بخشی از هفتمین قسمت از برنامه لودینگ بود. برای مشاهده کامل ویدیوها، بهتر است به هفتمین قسمت از برنامه لودینگ مراجعه کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته (دوشنبه‌ها ساعت ۹ شب) پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده