// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹

بازی Steel Division 2 در سبک استراتژی همزمان معرفی شد

استودیو Eugen Systems، سازنده بازی استراتژی Steel Division: Normandy 44، با انتشار تریلری از نسخه دوم این اثر با نام Steel Division 2 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، ایوجن سیستمز (Eugen Systems) اعلام کرد که قصد دارد نسخه دوم بازی استراتژی Steel Division: Normandy 44 یعنی Steel Division 2 را منتشر کند. بازی کاربران را در دوران جنگ جهانی دوم در Eastern Front رها می‌کند و به گفته سازندگان، «کمپین استراتژی و پویا» از موارد مهمی است که بازیکنان به تجربه آن‌ها می‌پردازند.

استودیو Eugen اعلام کرد که این کمپین‌های پویا از ارزش تکرار بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به طوری که ۲۵ نقشه جدید، بیش از ۶۰۰ واحد نظامی، جلوه‌های گرافیکی جدید، «سیستم مبارزه بهینه سازی شده» و موتور بازی‌سازی به‌روزرسانی شده در این بازی دیده می‌شود.

سازندگان در نشست خبری گفتند:

هر نوبت از بازی مساوی است با نیمی از روز و این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که استراتژی خود را برای حمله بعدی تعیین می‌کنند، در آن سو به گسترش پایگاه خود بپردازند. فرماندهان بااستعداد این بازی می‌توانند هدایت بیش از هزاران نیروی خود را بر عهده بگیرند تا طعم واقعی جنگ را بچشند.

بازی Steel Division 2 همچنین شامل حالت همکاری چند نفره ۱۰ نفر در مقابل ۱۰ نفر می‌شود. نسخه پیشین این مجموعه یعنی Steel Division: Normandy 44 توانست مجموعه امتیاز ۸۳ در سایت متاکریتیک را از آن خود کند؛ از این رو می‌توان احتمال داد که نسخه دوم نیز شامل محتویات سرگرم‌کننده باشد.

اوایل سال جاری میلادی، ۲۱ نفر از توسعه‌دهندگان استودیو ایوجن سیستمز به دلیل دریافت حقوق با تاخیر و دیگر موارد به مدت دو ماه اعتصاب کردند و به کار خود ادامه ندادند؛ البته در آوریل سال جاری این موضوع به پایان رسید و شاهد بازگشت آنها به ادامه کار بودیم.

هنوز مشخص نشده است که بازی استیل دیویژن 2 در چه تاریخی برای پی سی منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید یا اینکه به وب‌‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی استراتژی همزمان یا همان RTS با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده