نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Surgeon Simulator CPR در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو بوسا از انتشار بازی Surgeon Simulator CPR در پاییز سال جاری برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد.

ماه گذشته استودیو بوسا تریلر کوتاه و جذابی از بازی محبوب Surgeon Simulator منتشر کرد که به انتشار این بازی شبیه‌ساز جراحی برای نینتندو سوییچ اشاره داشت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به طور رسمی برای کنسول هیبریدی نینتندو تایید شده است. نسخه نینتندو سوییچ بازی که با نام Surgeon Simulator CPR شناخته می‌شود، در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد و دارای ویژگی‌های جدیدی است.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Surgeon Simulator داستان دکتری با نام نایجل بِرک را دنبال می‌کند که به صورت روزانه جراحی‌هایی انجام می‌دهد. متاسفانه محیط‌هایی که جراحی در آن انجام می‌شود، عمدا دست‌وپا‌گیر است و به سختی می‌توان در آن کار کرد که این امر ناکامی‌هایی را در انجام عمل‌های جراحی به دنبال دارد. بازی Surgeon Simulator اولین بار در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و اندکی بعد در یوتیوب به محبوبیت بالایی دست یافت.

بازی Surgeon Simulator CPR دارای تمام محتوایات نسخه اصلی خواهد بود، اما بهبودها و ویژگی‌های جدیدی نیز ضمیمه آن شده است. نسخه نینتندو سوییچ بازی به طور کامل از جوی‌کان‌ها پشتیبانی می‌کند، بنابراین بازیکنان می‌توانند انتظار قابلیت HD Rumble یا همان لرزش واقع‌گرایانه جوی‌کان‌ها و کنترل‌های حرکتی را از این نسخه داشته باشند. همچنین در این نسخه شاهد حالت کوآپ نیز خواهیم بود که باعث جذابیت بیش از پیش جراحی‌ها خواهد شد.

در حال حاضر بازی Surgeon Simulator را می‌توان در PC، پلی استیشن 4، HTC Vive، آکیولس ریفت، پلی استیشن VR، اندروید و iOS تجربه کرد و در پاییز سال جاری شاهد انتشار آن برای Nintendo Switch خواهیم بود. شما می‌توانید لوگوی رسمی بازی Surgeon Simulator CPR را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Surgeon Simulator CPR Logo


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده