// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Salt and Sanctuary برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

استودیو Ska اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ مرداد ماه (دو آگوست) بازی Salt and Sanctuary برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در صنعت بازی‌‌های ویدیویی، بازی‌های مختلفی با حال و هوای سری Souls روانه بازار شده‌اند. در این میان Ska استودیو، سازنده بازی Salt and Sanctuary، با ساخت این بازی پلتفرمر نشان داد که می‌توان دنیای رمزآلود و هیجان‌انگیز سولز را در قالب بازی‌های پلتفرمر قرار داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکا استودیوز اعلام کرده است که بازی Salt and Sanctuary در ماه آگوست برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

به عبارتی کاربران از تاریخ ۱۱ مرداد ماه (دو آگوست) می‌توانند Salt and Sanctuary را با قیمت ۱۷.۹۹ دلار از فروشگاه eShop نینتندو خریداری و تجربه کنند. نسخه نینتندو سوییچ بازی Salt and Sanctuary شامل ۲۰ باس فایت مخوف، پایان‌های متعدد، حالت نیوگیم پلاس و حالتی ویژه می‌شود. در جریان حالت ویژه بازی شما نه می‌توانید عمل رول کردن را انجام دهید و نه اینکه ضربات را از طریق سپر خود دفاع کنید؛ در واقع این حالت یک حالت چالشی برای بازیکنان به حساب می‌آید تا سطح مهارت‌شان سنجیده شود.

مایکل و جیمز سیلوا، سازندگان بازی Salt and Sanctuary در جریان یک بیانیه اعلام کرده‌اند:

ما دو نفر همیشه دوست داشتیم بازی‌ای شبیه به سری سولز توسعه دهیم و بازی کنیم؛ از طرفی متوجه شدیم خیلی از کاربران چنین خواسته‌ای دارند. از این رو بازی Salt and Sanctuary را برای نینتندو سوییچ توسعه دادیم تا تعداد بیشتری از کاربران قادر به تجربه این بازی باشند.

در انتها گفته شده است که نسخه فیزیکی این بازی نیز با نام Salt and Sanctuary: Drowned Tome Edition نیز در تعطیلات سال نو میلادی روانه بازار می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی بازی Salt and Sanctuary برای Nintendo Switch را در زومجی تماشا و نظرات خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

بازی Salt and Sanctuary توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در بررسی بازی خود نوشت:

Salt and Sanctuary برخلاف حجم بالایی از بازی‌های دیگر کمپانی‌های بزرگ، سایه‌ای از پول‌هایی نیست که سرمایه‌گذاران دنیای بازی‌های رایانه‌ای با حساب و کتاب کم و زیاد شدن‌شان دست به خلق آن زده باشند. این ساخته‌ی جذاب، بدون شک تنها حاصل فعالیت صادقانه‌ی اشخاصی است که سرگرمی‌سازی را دوست دارند و می‌دانند چگونه می‌توان فقط با یک محیط دوبعدی، ساعاتی شگفت‌انگیز و مبارزاتی سخت و نیازمند فکر و دقت را تحویل مخاطبانی داد که پس از مدت‌ها دل‌شان فقط تفریح می‌خواهد. حال این وسط اگر بازی عیوبی مانند داستان‌پردازی ضعیف هم داشته باشد ایرادی ندارد، چرا که این اثر در گیم‌پلی و اغلب موارد دیگر آن‌قدر عالی است که لذت‌بخش بودن آن برای بازیکنان جدی‌تر امروز، اما و اگری ندارد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده