نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در رویداد PlayStation Experience 2018 نمایش دارد

کمپانی سونی  اعلام کرد که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس منطقه جنوب شرقی آسیا نمایش خواهد داشت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در رویداد PlayStation Experience منطقه جنوب شرقی آسیا نمایش جدید خواهد داشت. همانطور که می‌دانید، هر ساله شاهد دو رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس خواهیم بود که یکی از آن‌ها در ماه دسامبر در غرب و دیگری در ماه آگوست در بانکوک، پایتخت کشور تایلند برگزار می‌شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice که با تریلر گیم‌پلی جدیدی در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد، به همراه بازی Resident Evil 2 کمپانی کپکام از آثاری هستند که در PlayStation Experience حضور خواهند داشت. در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس منطقه جنوب شرقی آسیا همچنین شاهد نمایش ویژه‌ای از بازی Sekiro: Shadows Die Twice خواهیم بود که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله «نگاهی به اطلاعات و جزئیات بازی Sekiro: Shadows Die Twice» از تمام اطلاعات بازی مطلع شوید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده