// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته پنجم تیر 1397 برای اندروید

در این هفته بالاخره بازی Life is Strange برای پلتفرم اندروید نیز منتشر شد و همچنین معرفی کوتاهی از بازی Sword Man داریم.

با تاخیری چند ماهه بالاخره در هفته‌ای که گذشت شاهد عرضه بازی Life is Strange برای اندروید بودیم تا این‌بار در گوشی‌های اندروید شاهد ماجراجویی پر احساس، هیجان‌انگیز و ماورا الطبیعه شخصیت‌های این بازی باشیم. اما در کنار ساخته‌ی دونت‌ناد، این هفته همینطور چند بازی جذاب دیگر نیز داشتیم. اول از همه بعد از رونمایی بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals در E3 2018، در نهایت این بازی استراتژی به صورت محدود برای گوشی‌های موبایل منتشر شد و ما نیز تصمیم گرفتیم تا این بازی را برای شما معرفی کنیم. از طرفی عاشقان بازی‌های پلتفرمر نیز می‌توانند با یک شنل‌پوش شمشیر به دست در بازی Sword Man همراه بشوند. با زومجی همراه باشید که این هفته بازی‌های موبایل جذابی را برای معرفی داریم.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Command and Conquer: Rivals

Command & Conquer: Rivals

 رویداد E3 2018 در کنار آنکه فرصتی عالی برای رونمایی از بازی‌های کنسول‌ها و پی‌سی بود، اتفاقی مهم برای نمایش بازی‌های اندروید و iOS نیز محسوب می‌شد. در آستانه E3 2018 الکترونیک آرتز با یک سورپرایز برای طرفداران بازی‌های استراتژی، رویداد  EA Play 2018 را برگزار کرد. بازی Command & Conquer: Rivals می‌تواند حداقل برای گوشی‌های موبایل یک اتفاق مهم از این باب باشد که این‌بار دیگر یک استودیوی بزرگ پشت ساخت اثری استراتژی برای تجربه‌ی آنلاین در گوشی‌ها قرار دارد. به لطف ارسال دعوت‌نامه برای برخی از بازیکنانی که اقدام به پیش ثبت‌نام کردند، زومجی فرصتی را به دست آورد تا نسخه بتا این بازی را تجربه کند. اول از همه با توجه به آنلاین بودن Command & Conquer: Rivals، شاهد بخش داستانی در این بازی نیستیم، هرچند بخش تکنفره هنوز هم بخشی از گیم‌پلی را در بر می‌گیرد. Command & Conquer: Rivals ترکیبی از بازی‌های استراتژی و کارتی است که در جریان بازی هر بازیکن کارت‌هایی را برای استقرار پیاده نظام‌ها،‌ ربات‌ها و جنگ‌افزارهای زرهی در دست دارد تا با استفاده از آنها پایگاه موشکی مورد هدف را برای پیروزی در رقابت از بین ببرد. با توجه به وجود عناصر بازی‌های کارتی، ارتقاء کارت‌ها نقش مهمی در رقابت‌ها دارد و باید اولویت‌تان را در ارتقاء کارت‌ها قرار دهید. با توجه به گستردگی Command & Conquer: Rivals حتما برای اطلاعات بیشتر معرفی این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals

بازی FRACTER

FRACTER

هرچند موضوع بازگرداندن نور به جهانی تاریک در بازی FRACTER شاید ابتدا کلیشه‌ای به نظر برسد، اما این بازی توانسته تجربه‌ای جذاب را چه در زمینه گیم‌پلی و چه در زمینه طراحی محیط، برای بازیکن رقم بزند. در جریان بازی باید شخصیت اصلی داستان را مدام در راهروها و محیط‌‌های تاریک بازی جابه‌جا کنید و تا جای ممکن از نور بازتاب او برای حل پازل‌ها استفاده کنید. دنیای تاریک بازی با اتمسفری که موسیقی ایجاد می‌کند هماهنگی دارد. به لطف حضور هیولا‌های متنوع در بازی، شما باید در کنار گشتن به دنبال راه‌حل عبور از مراحل، از دشمنان نیز دوری کنید که به محض دیدن شما به سمت‌تان حمله‌ور می‌شوند. طراحی هنری که چند وقتی می‌شود در بازی‌های موبایل مورد توجه بازیسازان قرار گرفته است، در FRACTER نیز به شیوه‌ای متفاوت وجود دارد و سازندگان سعی کرده‌اند تا به روش خود و با استفاده از نور، زبان طراحی خود را ارائه دهند. بازی FRACTER دوربین ایزومتریک دارد و می‌تواند با پازل‌ها و ریتم آرام خود، حسابی شما را سرگرم‌ کند.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون FRACTER

بازی Ghost Town Adventures

Ghost Town Adventures

داستان بازی همان موضوع آشنا، نامه‌ای رمز‌آلود، پدر یا پدربزرگی که با مشکل روبرو شده است و فرزند و نوه‌ای است که به ماجراجویی می‌رود. بازی Ghost Town Adventures داستان دختری به نام آنا را روایت می‌کند که به دنبال دریافت نامه‌ای از طرف پدربزرگش، رهسپار آدرسی نامشخص می‌شود. با رسیدن آنا به خانه، او پدربزرگ را در قالب روح پیدا می‌کند و متوجه می‌شود که پدربزرگش مدت‌ها است که در نبردی با ارواح پلید به سر می‌برد. بازی اشاره و کلیک Ghost Town Adventures، اثری داستان محور است که در جریان آن باید با کنترل آنا برای پیشبرد داستان با محیط در تعامل باشید و با لمس اشیاء مختلف، به مرور داستان و گیم‌پلی را پیش ببرید. هدف نهایی در بازی Ghost Town Adventures اما پیدا کردن دوستان پدربزرگ برای مقابله با ارواح است. پیدا کردن هر یک از این شخصیت‌ها یکی از مراحل بازی را شامل می‌شود و باید تلاش کنید تا آنها را برای پیوستن به گروه مبارزه با شیاطین قانع کنید. گیم‌پلی بازی از تمیز کردن محیط گرفته تا حل کردن پازل‌ها، ساخت معجون‌های جدید و پیدا کمردن آیتم‌های مختلف را شامل می‌شود. Ghost Town Adventures تاکنون مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است و می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ghost Town Adventures

بازی Life is Strage

Life is Strange

استودیوی دونت‌ناد به ویژه بعد از انتشار بازی اپیزودیک Life is Strange به همگان ثابت کرد که حداقل در روایت داستانی زیبا، تبحر دارد. داستان بازی Life is Strange در رابطه با دختری به نام مکس کالفیلد است که به دنبال اتفاقی متوجه می‌شود که قادر به بازگرداندن زمان به عقب است. داستان بازی سپس با رویاروی مکس با دوست قدیمی خود یعنی کلوئی ادامه پیدا می‌کند و آنها متوجه می‌شوند که دلیلی پشت رخدادها قرار دارد. یکی از خصوصیات بازی Life is Strange تاثیر انتخاب‌ها شما در شکل‌دهی داستان و حتی پایان ماجراجویی مکس است، در نتیجه باید برای انتخاب‌های مهم تصمیمی جدیدی بگیرید و در انتظار پیامدهای آن نیز باشید. بازی Life is Strange با تمام زیبایی‌اش به گوشی‌های اندروید آمده است و می‌توانید روی پرچمداران شرکت‌های مختلف تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید، تجربه‌ای مانند آنچه در آیفون 10 داشتید، داشته باشید. شما می‌توانید روی اندروید مرحله‌ ابتدایی را به صورت رایگان تجربه کنید، اما برای ادامه داستان باید نسخه کامل را خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Life is Strange

بازی Sword Man Monster Hunter

Sword Man

اگر به دنبال یک بازی دوبعدی، سایداسکرولینگ و اعتیادآور می‌گردید، به هیچ عنوان Sword Man را روی اندروید از دست ندهید. بازی داستان یک شکارچیِ شجاع هیولا را روایت می‌کند که از قضا از شما چه پنهان، مهارت زیادی در استفاده از شمشیر دارد. در کنار دنیای رنگارنگ و پر از پاور‌آپ‌ها، بازی Sowrd Man عناصری از نقش‌آفرینی را در خود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا در کنار پیدا کردن انواع و اقسام سلاح، آن‌ها را ارتقاء دهید. شما همینطور می‌توانید انواع و اقسام دخمه‌ها را کشف کنید، تا دل‌تان می‌خواد آیتم جمع کنید و با سلاح قدرتمند به نبرد با دشمنان بروید. بازی Sword Man هنوز برای iOS در دسترس قرار نگرفته است ولی می‌توانید این بازی را به صورت رایگان روی اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sword Man


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده