// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳

اخراج کارگردان بازی Onrush پس از عملکرد ناموفق این محصول

کمپانی کدمسترز با توجه به فروش ضعیف بازی مسابقه‌ای Onrush کارگردان این بازی را اخرج کرد.

ماه گذشته بازی مسابقه‌ای Onrush به دست یکی از تیم‌های توسعه‌دهنده Codemasters که پیش‌تر آنها را با نام Evolution Studios می‌شناختیم، منتشر شد. استودیو یاد شده در گذشته پس از عملکرد ناموفق بازی Driveclub به دست کمپانی سونی تعطیل شد، اما بلافاصله کمپانی کدمسترز تیم یاد شده را استخدام کرد. حال به نقل از سایت یوروگیمر (Eurogamer) تیم توسعه‌دهنده با توجه به اینکه بازی آنراش در حد انتظار‌ها ظاهر نشده است، با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

با توجه به آمار‌های فروشی که از بازی Onrush منتشر شده است این محصول پس از عرضه در بازار در هفته اول تنها هزار نسخه در انگلستان فروش داشته است و پس از آن هم شاهد کاهش این رقم بودیم. در حالی که این آمار تنها مربوط به یک منطقه می‌شود اما باز با این حال می‌توان گفت که بازی با شکست بزرگی مواجه شده است. به نقل از برخی از نفرات حاضر در تیم توسعه‌دهنده، عدم ایجاد ارتباط بین توسعه‌دهندگان با نفرات حاضر در کدمسترز باعث شده است که این محصول به طرز درستی توسعه پیدا نکند و در انتها در حد انتظارها ظاهر نشود.

برخی از نفرات مهم این استودیو همچون پال راشی راچینسکی که کارگردان هر دو بازی Driveclub و Onrush بود، از این استودیو اخراج شده‌اند. برخی از اعضای این استودیو با جدا شدن کارگردان این بازی بر این باور هستند که استودیو «فلج» شده است و سازندگان حال قصد دارند روی پروژه‌هایی تمرکز کنند که از ریسک کمتری برخوردار است.

فردی ناشناس از استودیو کدمسترز در گفت و گویی با یوروگیمر در مورد جدایی کارگردان از تیم توسعه‌دهنده گفت:

 برای تیم‌های توسعه‌دهنده بازی این یک روند و بخش معمول از کسب و کار است که همراه با آغاز پروژه‌ها و تبدیل شدنش‌شان به سرویس و همزمان با آغاز پروژه‌های دیگر، دچار تغییر و تحول شوند. با این حساب اظهار نظر درباره تغییرات روزانه اعضای تیم کار سنجیده‌ای به نظر نمی‌رسد.

بازی Onrush هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت آمازون آن را خریداری کنند. به گفته کدمسترز جدایی نفرات استودیو روی محتویاتی که قرار است برای بازی توسعه یابد تاثیر نداشته و بازیکنان به‌زودی آنها را دریافت می‌کنند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید به تریلر گیم پلی آن نگاهی بیندازید.

 دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و اتفاق‌های پیرامون آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده