نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

احتمال حضور یک شخصیت شرور دیگر بتمن در فیلم مستقل شخصیت جوکر

طبق اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، در فیلم مستقل شخصیت جوکر ممکن است شاهد حضور یک آنتاگونیست دیگر از مجموعه بتمن باشیم.

فیلمی مستقل براساس شخصیت جوکر (Joker) در دست ساخت است که اتفاقات آن خارج از دنیای سینمایی دی سی (DC) جریان خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از نقش یک شخصیت در این فیلم منتشر شده است که ممکن است شاهد حضور غافلگیر کننده یک شخصیت آنتاگونیست دیگر در این فیلم باشیم. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت TheGWW منتشر کرده، شرکت برادران وارنر به دنبال استخدام یک بازیگر سن بالا برای یک نقش مهم در فیلم Joker است. این شخصیت آقای وارنر نام دارد که یک شخصیت مکمل، مرد سفید پوست و ۶۰ ساله است و آن‌ها به دنبال استخدام یک بازیگر ۶۰ تا ۷۰ ساله برای این نقش هستند. آقای وارنر (نام برای تست بازیگری است) رنگ پوست تقریبا برنزه‌ای دارد و موهای او همیشه با رنگ سیاه رنگ می‌شود؛ تا حدی که بعضی مواقع احساس می‌شود که آبی شده است. او یک تاجر بسیار موفق در شهر نیویورک است که شایعاتی مبنی بر تلاشش برای شهردار شدن نیز به گوش می‌رسد. او یک نماد و الگوی موفقیت و ثروت در شهر است و حمایت گسترده‌ای از او نیز می‌شود.

با اینکه این شخصیت می‌تواند هر یک از شخصیت‌های دنیای بتمن باشد، اما طرفداران فکر می‌کنند قرار است در فیلم Joker شاهد حضور شخصیت روپرت تورن باشیم و مشخصات این شخصیت نیز با روپرت تورن همخوانی دارد. این شخصیت تقریبا در فیلم Batman (بتمن) به کارگردانی تیم برتون نیز حضور داشت که در نهایت اعتراف کرد که او کسی بوده که دستور قتل توماس و مارتا وین را صادر کرده است. این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت توماس وین نیز در فیلم جوکر شنیده می‌شود. واکین فینیکس قرار است نقش شخصیت جوکر را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. همچنین رابرت دنیرو برای بازی در یک نقش مهم، زازی بیتز برای بازی در نقش یک مادر تنها و فرانسیس کانروی برای بازی در نقش مادر جوکر، در حال مذاکره با برادران وارنر برای حضور در فیلم Joker هستند.

فیلم Joker به کارگردانی تاد فیلیپس، قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده