نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Boundless اعلام شد

پس از سپری کردن مدتی در حالت Early Access، نسخه نهایی بازی Boundless قرار است شهریور امسال منتشر شود. 

Boundless یک بازی سند باکس آنلاین است که اولین بار، در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک بازی Early Access در استیم و برای پی‌سی منتشر شد. سازندگان این بازی در استودیو Wonderstruck به مرور زمان سعی کردند تا بازی را بهبود ببخشند و البته در این راه، از حمایت‌های سرویس Square Enix Collective هم بهره‌مند بودند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که پس از گذشت تقریبا چهار سال، نسخه نهایی این بازی در تاریخ ۲۰ شهریور (۱۱ سپتامبر) برای پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. 

جیمز آستین، کارگردان بازی، به مناسبت اعلام تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی گفت:

در مدت زمانی که بازی در حالت Early Access بود، بازیکنان استقبال خیلی خوبی از Boundless داشتند و ما شاهد جهانی پویا در بازی بودیم. حال به توجه به نزدیک شدن به انتشار نسخه نهایی بازی، هیجان‌زده هستیم تا ببینیم که کاربران چه استقبالی از نسخه نهایی خواهند داشت. همچنین این موضوع که کاربران پی‌سی و پلی‌استیشن 4 قرار است در کنار هم و در یک جهان مشترک بازی را تجربه کنند، نکته جذاب دیگری در مورد Boundless است. 

در بازی Boundless شما می‌توانید به‌تنهایی یا با پیوستن به سایر بازیکنان، برای خودتان یک نوع اجتماع تشکیل دهید و پایگاه بسازید. در ادامه می‌توانید ماموریت‌های مختلفی انجام بدهید یا انواع و اقسام آیتم‌ها را بسازید. حتی امکان ارتقای سطح شخصیت و باز کردن توانایی‌های جدید هم برای وی وجود دارد و همه این ویژگی‌ها، دست به دست هم می‌دهند تا جهانی بزرگ برای این بازی خلق کنند که در آن، می‌توانید در تعامل با سایر بازیکنان اوقات خوشی را تجربه کنید. 

در پایان می‌توانید تریلر جدید بازی را که به مناسبت اعلام تاریخ انتشار آن در دسترس قرار گرفته است، تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده