// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

به لطف قابلیت Backward Compatibility، سری Silent Hill را روی Xbox One تجربه کنید

کاربران ایکس باکس وان هم‌اکنون می‌توانند بازی Silent Hill: Homecoming و بازی Silent Hill HD Collection را روی کنسول خود تجربه کنند.

مایکروسافت در جریان ماه‌های اخیر توانسته‌ است به واسطه سرویس‌هایی که کاربران ایکس باکس ارائه می‌دهد، درآمد بخش گیمینگ خود را افزایش دهد. یکی از سرویس‌هایی که مورد توجه کاربران واقع شده، سرویس Backwards Compatibility است که مایکروسافت سعی می‌کند به صورت ماهیانه بازی‌های جذاب و مورد انتظار مختلفی را به آن اضافه کند تا کاربران ایکس باکس وان بتوانند از بازی‌های نسل هفتم و ششم لذت ببرند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی دو بازی جدید به سرویس Backwards Compatibilty اضافه شده است که جزو بازی‌هایی هستند که کاربران بیش از پیش خواستار اضافه شدن‌شان بودند. اگر از علاقه‌مندان سبک ترس و بقا هستید، باید بگویم که این دو بازی برای شما ساخته شده است. اولین بازی اضافه شده به لیست Backwards Compatibility، بازی Silent Hill HD Collection است. این کالکشن که در سال ۲۰۱۲ برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه شده بود، شامل بازی Sillent Hill 2 و بازی Silent Hill 3 می‌شود.

دومین بازی اضافه شده به سرویس Backwards Compatibility، بازی Silent Hill: Homecoming، ششمین نسخه از مجموعه Silent Hill است که در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شده بود. این نسخه داستان شخصیتی به نام الکس شپرد را روایت می‌کند که از جنگ برگشته است تا برادر گمشده خود را پیدا کند. اما او رفته رفته متوجه می‌شود که محل زندگی‌اش، توسط شیاطین تسخیر شده است. طبق روال همیشه اگر نسخه فیزیکی بازی‌های ذکر شده را دارید، تنها کافی است آن‌ها را داخل کنسول خود بگذارید و لذت ببرید. از طرفی اگر نسخه دیجیتالی را در گذشته روی ایکس باکس 360 خریداری کرده‌اید، با مراجعه به بخش My Games می‌توانید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

سرویس Backwards Compatibility از سال ۲۰۱۵ در دسترس کاربران ایکس باکس وان قرار گرفت که در جریان آن به صورت ماهیانه تعدادی از بازی‌های ایکس باکس 360 و همچنین ایکس باکس اورجینال در دسترس کاربران Xbox One قرار می‌گیرد. تا به امروز ۴۰۰ بازی نسل هفتمی و تعدادی بازی نسل ششمی به این سرویس اضافه شده است که در اینجا می‌توانید لیست کامل بازی‌های این سرویس را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده