// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

نسخه آیفون بازی Fortnite روزانه دو میلیون دلار درآمد دارد

بازی Fortnite از شروع فصل پنجم‌ توانسته است تنها روی سیستم عامل iOS روزانه دو میلیون دلار درآمد داشته باشد.

درحال حاضر بازی Fortnite را می‌توان معروف‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی ویدیویی و موبایل دانست که به واسطه پرداخت‌های درون برنامه و سبک و سیاقی که دارد، حسابی جیب استودیو اپیک گیمز (Epic Games) را پر از پول کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، سایت تحلیلی Sensor Tower، از زمان شروع فصل پنجم بازی Fortnite و یک بازه ۱۰ روز، نسخه موبایل این بازی را مورد بررسی قرار داده است.

با توجه به بررسی صورت گرفته، بازی Fortnite تنها روی سیستم عامل iOS توانسته است روزانه دو میلیون دلار درآمد داشته باشد. این در حالی است که رکورد ثبت شده از زمان عرضه بازی در تاریخ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ (۱۵ مارس) تا پایان فصل چهارم (۲۰ تیر ماه)، ۱.۲ میلیون دلار بوده است. البته این نکته را بگویم که ۱۰ روز پایانی فصل چهارم، درآمد بازی موبایل Fortnite حدود ۱.۷ میلیون دلار بوده است.

در این میان یک نکته جالب وجود دارد و آن هم این است که یک روز پس از آغاز فصل پنجم (۲۲ تیر ماه/۱۳ جولای) درآمد این بازی به سه میلیون دلار هم رسیده بود که در گذشته، آمار نشان می‌دهد که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه (یک مه) و آغاز فصل چهارم نیز درآمد بازی نسبت به گذشته رشد داشته است و به رقم ۱.۹ میلیون دلار رسیده بود. در حالت کلی، درآمد نسخه موبایل بازی Fortnite تا به امروز به ۱۵۰ میلیون دلار رسیده است و قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که نسخه اندروید بازی نیز در دسترس قرار بگیرد.

بدیهی است که با عرضه این بازی روی سیستم عامل اندروید، درآمد بخش موبایل این بازی بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. نظر شما کابران زومجی در مورد بازی Fortnite و درآمدزایی‌اش برای اپیک گیمز چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده