نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴

رکورد تمام کردن پنج بازی از سری Fallout در مدت ۹۰ دقیقه به ثبت رسید

به‌تازگی یکی از کاربران یوتیوب با انتشار ویدیویی ۹۰ دقیقه‌ای، رکوردی بسیار سریع و باور‌نکردنی از تمام کردن همه‌ی نسخه‌های اصلی سری‌بازی Fallout را به ثبت رسانده است.

یکی از کاربران یوتیوب با نام کاربری tomatoanus ویدیویی از خود منتشر کرده است که طی آن، موفق به تمام کردن هر پنج بازی اصلی سری Fallout در مدت زمانی کمتر از ۹۰ دقیقه می‌شود. لازم به ذکر است که این اتفاق تنها در صورتی ممکن است که بازیکن با استفاده‌ی بسیار هوشمندانه و بدون خطا از باگ‌های درون بازی و نادیده‌ گرفتن تمامی ماموریت‌های داستانی، به شکلی دیوانه‌وار و سریع به سمت نقاط و دشمنان مشخص‌شده برای پیشروی در بازی حرکت کند؛ حرکتی که در اصطلاح به آن اسپیدران (Speedrun) می‌گویند.

fallout speedrun

بسیاری از هواداران قدیمی این سری‌ بازی محبوب، صد‌ها ساعت از وقت خود را در دنیای پساآخرزمانی و زیبای Fallout سپری کرده‌اند و قطعا برای تعداد زیادی از آن‌ها، باور چنین رکورد حیرت‌انگیزی دشوار خواهد بود. طی ویدیوی منتشر‌ شده، tomatoanus در مدت زمان ۱۸ دقیقه هر دو بازی Fallout 1 و Fallout 2 را به اتمام می‌رساند. پس از آن، نوبت به Fallout 3 و  Fallout: New Vegas می‌رسد که به‌ترتیب در مدت‌ زمان‌های باورنکردنی ۱۵ و ۱۴ دقیقه به پایان می‌رساند. زمان باقی‌مانده نیز صرف به پایان رساندن Fallout 4 می‌شود و به این ترتیب، رکورد تمام کردن تمامی نسخه‌های شماره‌دار این سری‌بازی به‌علاوه‌ی بازی Fallout: New Vegas، در مدت زمان ۹۰ دقیقه به ثبت می‌رسد.

در ادامه شما را تماشای ویدیوی عجیب ثبت این رکورد تاریخی در وب‌سایت یوتیوب دعوت می‌کنیم.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده