// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

تاریخ انتشار بازی Farming Simulator 19 مشخص شد

کمپانی Giants Software تاریخ انتشار بازی  Farming Simulator 19 را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی جاینتس سافتور (Giants Software) تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه شبیه ساز کشاوری Farming Simulator را مشخص کرد. بازی Farming Simulator 19 در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان ماه) برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود.

به نقل از سازندگان، Farming Simulator 19 یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بازی‌های شبیه ‌ساز کشاورزی است. ارتقا گرافیک، محیط‌های جدید و فعالیت‌های تازه از ویژگی‌هایی است که برای این نسخه در نظر گرفته شده است.

همانطور که حدس زدید، بازیکنان در این بازی با کشت، پرورش و برداشت محصولات خود آنها را در بازار به فروش می‌رسانند تا در این راستا مزرعه خود را گسترش دهند. همچنین شاهد اضافه شدن حیوانات جدید همچون اسب هستیم که در کنار حیوانات قبلی همچون خوک، گاو، گوسفند و مرغ‌ها دیده می‌شود.

به گفته سازندگان کاربران با استفاده از اسب می‌توانند «جهان باز این بازی را جستجو کنند» و المان‌های جدید این سری را تجربه کنند. در این میان حال بازی شامل سه نقشه بزرگ در آمریکای شمالی و اروپا می‌شود. اگر ناراحت هستید که تمامی کارهای مزرعه فقط بر دوش شما است، سازندگان به شما اجازه می‌دهند که با ۱۶ کشاورز دیگر به طور آنلاین بازی را تجربه کنید و با کمک یکدیگر مزرعه خود را گسترش دهید.

در انتها، سازندگان پشتیبانی از ابزار ماد (Mod) را نیز برای انجمن‌های این بازی روی کنسول‌ها و پی سی در دسترس قرار می‌دهند که به گفته آنها می تواند «تجربه کشاورزی را به بالاترین نقطه آن برساند.»

بازی Farming Simulator 19 در تاریخ ۲۹ آبان ماه برای PS4 ،Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را درمورد جدیدترین نسخه این سری با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده