نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۵

رویداد کراس اور Rainbow Six Siege در بازی Ghost Racon Wild Lands به طور کامل معرفی شد

کمپانی Ubisoft به طور کامل رویداد کراس‌اور Rainbow Six در بازی Ghost Racon Wild Lands را معرفی کرد. فردا می‌توانید وارد این رویداد جدید شوید.

کمپانی Ubisoft، سازنده‌ی بازی Ghost Recon Wild Lands، اخیرا انتشار یک رویداد جدید را که در واقع یک کراس‌اور میان بازی مذکور و بازی Rainbow Six Siege محسوب می‌شود، تایید کرد؛ حال امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که این کمپانی فرانسوی با انتشار یک تریلر، به طور کامل این رویداد را معرفی کرده است و شما از فردا می‌توانید در آن شرکت کنید.

در این رویداد که دومین مرحله از ماموریت‌های ویژه (Special Operations) به حساب می‌آید و شاهد کراس‌اوری میان دو بازی Rainbow Six Siege و Ghost Recon Wild Lands هستیم،  اپراتورهای Valkyrie، Twitch و Caveira (ازRainbow Six Siege) به بازی اضافه خواهند شد. در این ماموریت دو قسمته که Archangel نام دارد، گوست‌ها برای پیدا کردن اپراتور Caveira به بولیوی سفر می‌کنند. کسانی که این ماموریت را قبل از ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) به پایان برسانند، یک جفت دست‌کشِ اپراتور Caveira را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این دست‌کش به شما در نبردهای تن به تن (CQC) کمک می‌کند و به وسیله‌ی آن می‌توانید خیلی بهتر از قبل منطقه را اسکن و مکان دقیق تمام دشمنان را شناسایی کنید.

در تریلر منتشر شده تمامی موارد ذکر شده را تماشا می‌کنیم؛ تریلری که در آن آیتم‌هایی که از بازی Rainbow Six Siege به Ghost Recon Wild Lands راه یافته‌اند، به تصویر کشده شده است.

دانلود از آپارات

آپدیت عملیات Archangel را از فردا می‌توانید برای نسخه‌های Xbox One، PS4 و PC بازی Ghost Recon Wild Lands دریافت کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده