// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

فردا حالت Playground به بازی Fortnite اضافه خواهد شد

کاربران بازی Fortnite در تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) می‌توانند حالت Playground را تجربه کنند.

یکی از حالت‌های جذاب چند وقت اخیر که دسترس کاربران بازی Fortnite قرار گرفته بود، حالت Playground بود. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده است که در تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) و یک روز پس از آپدیت جدید بازی Fortnite، کاربران می‌توانند یک بار دیگر حالت Playground را تجربه کنند.

متاسفانه هنوز جزئیات به‌روزرسانی 5.10 بازی Fortnite منتشر نشده است اما مشخص شده که در جریان حالت Playground، کاربران به وسیله نقلیه ATK دسترسی نخواهند داشت و همچنین تنظیمات مختلفی برای این حالت و تیم‌تان در نظر گرفته شده است. در انتها مشخص شده است که تغییراتی روی آیتم Slurp Juice نیز اعمال شده است و حال نوار سلامت شما را از ۲۵ به ۷۵ افزایش می‌دهد. احتمالا جزییات بیشتر از آپدیت جدید بازی تا انتهای روز منتشر خواهد شد.

از دیگر اخبار بازی Fortnite می‌توان به درآمد یک میلیارد دلاری فورتنایت از پرداخت‌های درون برنامه‌ای اشاره کرد. یکی از مواردی که استودیو اپیک گیمز در آن استاد است، استفاده از آیتم‌هایی نظیر پوسته و Emoteهای جذاب و خوشگل برای بازی Fortnite است که در فروشگاه بازی در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین وجود بتل‌پس و مزیت‌هایش مورد دیگری است که کاربران را به پرداخت‌های درون برنامه‌ای جذب می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده