نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

ویدیو ده دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Shadow of the Tomb Raider

در گیم‌پلی ده دقیقه‌ای که از بازی Shadow of The Tomb Raider منتشر شده، با مکانیک‌های اساسی بازی همچون خرید و فروش و ارتباط با کاراکترها بیشتر آشنا می‌شویم.

استودیو Crystal Dynamics به تازگی یک ویدیو جدید از بازی Shadow of The Tomb Raider، منتشر شده است. در این ویدیو ده دقیقه‌ای که در طی آن جیسون دوزویس، کارگردان داستان‌سرای بازی، توضیحاتی را ارائه می‌کند، شاهد رونمایی از مکانیک‌های اساسی بازی همچون سیستم خرید و فروش، داد و ستد، ماموریت گیری (ماموریت جانبی) و پذیرفتن Tomb Challengeها هستیم. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بیان کنیم، در ویدیو مذکور بخشی از گشت و گذار‌های لارا کرفت در روستای پایتیتی را تماشا خواهیم کرد.

کاربران می‌توانند انتخاب کنند که در طی بازی، اهالی پایتیتی به چه زبانی صحبت خواهند کرد؛ زبان محلی خود یا زبان مقرر شده در بازی (مثلا انگلیسی). با انتخاب مورد اول، تمامی اهالی روستا به زبان محلی خود تکلم می‌کنند و به نظر می‌رسد که بازی حتی در بخش صداگذاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در بخش پایانی تریلر یکی از چالش‌ معبدهای بازی را می‌بینیم. برای این دسته از ماموریت‌ها که قالبا قدرت شما در پلتفرمینگ را به چالش می‌کشند، سه درجه سختی آسان، متوسط و سخت در نظر گرفته شده که این هم از نکات جالب و یگانه‌ی بازی است.

بازی Shadow of The Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) راهی Xbox One، PS4 و PC خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده