نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا در پوستر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters

پوستر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا هستیم.

سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) در جریان پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر شد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. در این پوستر، شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا هستیم که پیش از این مشخص شده بود در این فیلم اندازه او بسیار بزرگ‌تر از گودزیلا است و این تصویر نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد. کینگ گیدورا در اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور داشت، اما این تصویر نمای بهتری از شکل کلی این کایجوی غول پیکر را به ما ارائه می‌دهد. علاوه بر کینگ گیدورا و گودزیلا، در این فیلم شاهد حضور رودان و ماترا نیز خواهیم بود. این پوستر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال به طرفداران با امضای بازیگران و عوامل فیلم هدیه داده می‌شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Poster

در دنباله فیلم Godzilla، بشریت باید بار دیگر برای نجات نسل خود تلاش کنند و اینبار باید با هیولاهایی غول پیکری روبه‌رو شوند. همچنین این فیلم قرار است پیش زمینه‌ای برای اتفاقات فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز باشد که قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به‌کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده