نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر گیم پلی جدید Unknightly قابلیت‌های تازه بازی را نشان می‌دهد

تریلر گیم پلی جدید بازی Unknightly قابلیت‌های تازه‌ای را که بروزرسانی اخیر به بازی اضافه کرد، نشان می‌دهد.

در جریان اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو پورتال تریلر گیم‌پلی جدیدی را از بازی Unknightly به اشتراک گذاشته است که برخی از قابلیت‌هایی را که بروزرسانی اخیر به بازی اضافه کرد، به نمایش در می‌آورد. این بازی واقعیت مجازی مخفی‌کاری قرون وسطایی در حال حاضر در فاز بتای عمومی قرار دارد.

در بازی Unknightly بازیکنان در نقش یکی از اعضای سابق Knight's Order قرار می‌گیرند که خیانت یکی از افراد نزدیک به او نه تنها باعث اخراجش از گروه شده، بلکه زندانی شدن او را به دنبال داشته است. پس از این حوادث بازیکنان باید شخص خیانت‌کار را پیدا کنند و انتقام خود را از او بگیرند. همچنین این بازی واقعیت مجازی به مانند دیگر بازی‌های این سبک نظیر بازی Dishonored راه‌های متعددی را برای تکمیل چالش‌ها بدون متوجه شدن افراد در اختیار می‌گذارد.

قابلیت استفاده از تیروکمان یکی از ویژگی‌های تازه‌ای است که در تریلر جدید بازی به نمایش در می‌آید. این قابلیت که از مجموعه بازی‌های Thief الهام گرفته شده است، امکان استفاده از سه نوع تیر مختلف را که شامل تیرهای مرگبار، تیرهای پارازیت برای پرت کردن حواس محافظان و تیرهای آب برای تغییر وضعیت نور محیط است، برای بازیکنان فراهم می‌کند. افزون بر تیرهای آب، بازیکنان می‌توانند شمع‌ها و کوره‌های کم‌نور را برای مدت کوتاهی خاموش کنند و لوت‌ها نیز حالا راه خود را به بازی باز کرده‌اند و بازیکنان در هر مرحله می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند.

این بروزرسانی همچنین امکان ذخیره و بارگذاری دستی بازی در هر زمانی را برای بازیکنان فراهم می‌سازد و پس از این آپدیت، دستان شخصیت اصلی پنهان شده است تا دیگر شاهد نامفهوم شدن متون نباشیم. علاوه بر این، عملکرد کلی بازی بهینه شده است و نشانگری به منظور یافتن مقصد برای کمک به بازیکنان جدید به بازی اضافه شده است.

بازی Unknightly در حال حاضر به صورت Early Access در استیم و فروشگاه آکیولس در دسترس است و می‌توان با هدست‌های HTC Vive و آکیولس ریفت به تجربه آن اقدام کرد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده