// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Sword Man: شمشیرزنی با تم فانتزی

Sword Man یک بازی مستقل دوبعدی است که شمشیربازی را در سطح بسیار اعتیادآوری ارائه کرده‌ است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Sword Man اثر فوق‌العاده جذاب و اعتیادآوری است که از جانب GMS Adventure ارائه شده‌ و گیم‌پلی بسیار نابی را در قالب محیط دوبعدی ارائه می‌کند. بازی از همه‌نظر اعتیادآور است و یکی از آثار ارزشمند و کم‌نظیر سبک کژوال را برای کاربران پلتفرم موبایل ارائه می‌کند. وجود تنوع در زمینه شمشیرها و ابزارهای تعاملی، از بهترین ویژگی‌های این بازی اندروید است.

با ورودتان به‌بازی Sword Man، مراحل جذاب و نفس‌گیری را طی می‌کنید و می‌توانید با مکانسیم گیم‌پلی بازی آشنا شوید. این گیم‌پلی، بسیار جذاب است و کنترلر بسیار روان و ساده‌ای را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. در تجربه آن، باید گفت که باید حرکت خود را به سمت جلو و عقب پیش بگیرید و از موانع عبور کنید. صخره‌ها را بالا می‌روید و می‌توانید پستی و بلندهای زیادی را در همه‌مراحل شاهد باشید. شخصیت‌های شرور بازی که همان هیولاهایی با شکل و قیافه منحصربه‌فرد هستند، مدام برسر راه‌تان سبز می‌شوند و سعی در کشتن شما خواهند داشت. در ابتدا، گذر از این موانع بسیار ساده است و خواهید دید که بدون هیچ‌گونه دردسری، می‌توانید با شمشیر خود، آن‌ها را نابود کنید. علاوه بر شمشیری که در اختیار دارید، یک سلاح فرعی نیز به شما داده شده‌است که معمولا برای ضربه‌زدن و حمله‌کردن از راه دور کاربرد دارد؛ البته در مراحل بعدی می‌توانید از سلاح‌های پیشرفته این بخش نیز استفاده کنید. میزان سلامت بازیکن، به‌خوبی مشخص است و تله‌ها و هیولاها می‌توانند تاثیر بد و منفی روی آن داشته‌باشند. بنابراین باید تا می‌توانید مکان‌های چمن‌دار را درو کنید و اجازه حمله هیچ هیولای مخفی را ندهید.

Sword Man

گرافیک Sword Man به صورت دوبعدی طراحی شده است و اتفاقا بسیار چشم نواز و زیبا دیده می‌شود. صداگذاری محیط به خوبی تاثیر خود را روی بازیکن می‌گذارد و می‌توانید چالش هیجان انگیز آن را در استتار دشمنان خود نظاره‌گر باشید. محیط به‌صورت کاملا پویا طراحی شده‌ است و خواهید دید که در هر مرحله باید بامهارت از روی موانع عبور کنید و دشمنان خود را در سخت‌ترین شرایط بکشید و پیش بروید. شمشیرهای مختلفی را در بازی شاهد هستیم که می‌توانید با امتیازات خود خریداری کنید. این شمشیرها معمولا قابلیت‌های منحصربفرد خود را دارند و حتی با ارتقا هرکدام، می‌توانید میزان تاثیرگذاری را روی سلامت دشمنان بیش‌تر کنید. چنین چیزی در مورد سلاح فرعی بازی نیز وجود دارد و تنوع بیش‌تری را شاهد هستیم. شما نقش یک شکارچی سیاه‌چال را بازی می‌کنید که باید با شنل و ماسک مخصوص حرکت کنید و تا می‌توانید از دشمنان بکشید و به‌مراحل بالاتر پیش‌روی کنید.

محیط دوبعدی بازی بسیار پویا و پرجزئیات است و دست گیمر را برای عرض‌اندام باز می‌گذارد

ماجراجویی‌های بازی بسیار هدفمند است و شاهد داستان و روایت جالبی برای این بازی کژوال هستیم. هیولاهای متنوعی در بازی وجود دارند که گاها تنها حرکت مشخصی دارند و گاها هم، شی خاصی را به سمت شما پرتاب می‌کنند. در ابتدا این هیولاها، قدرت متوسطی دارند، اما رفته‌رفته قدرتمندتر می‌شوند و چالش سختی را برای بازیکن ایجاد می‌کنند. پاداش‌های هرمرحله را دریافت کنید، تا در نهایت شمشیرهای جدیدی را بخرید و با ارتقا آن‌ها، هیولاها را سریع‌تر شکست دهید. هر سلاح قابلیت خاص خودش را دارد و این شما هستید که باید محدودیت‌ها را بشکنید و تا می‌توانید با مهارت و سرعت‌عمل، در محیط بازی عمل کنید. طراحی گیم‌پلی بازی، چنین اجازه‌ای را به شما می‌دهد و می‌توانید با سرعت عمل زیادی به کشتن هیولاها بپردازید و سریع‌تر از موانع عبور کنید.

Sword Man

بخش سفارشی‌سازی Sword Man، تنوع بالایی را ارائه داده است

باس‌های غول پیکر، یکی از بخش‌های اصلی بازی را تشکیل می‌دهند و گاها با هیولاهایی روبرو می‌شوید که بسیار بزرگ هستند و حتی امکان پرش و فرار کردن از دست آن‌ها نیز ممکن نخواهد بود. در جای‌جای محیط بازی، صندوقچه‌های جایزه وجود دارند تا با بازکردن آن‌ها، بتوانید جوایز هر کدام را کسب کنید و برای ارتقا سلاح‌ها به کار ببرید. گرافیک فوق‌العاده جذاب و رنگارنگ، امکان کشف و پیش‌روی را در بازی فراهم کرده‌اند و می‌توان گفت که انگیزه لازم را در بازیکن، ایجاد می‌کنند.محیط فانتزی، باعث می‌شود که شخصیت بازی بسیار حماسی به نظر برسد و چنین چیزی هنگام نبرد با باس‌ها، نمود بیش‌تری پیدا می‌کند. کنترلر آسان و جذاب، این امکان را فراهم می‌کند تا با دست بازتری به رقابت بپردازید و تا می‌توانید نقش خود را به عنوان یک شکارچی بهتر ایفا کنید.

بازی Sword Man اثر ناب و جذابی است که در اعتیادآور ظاهر شدن بسیار موفق عمل می‌کند. دنیای جذاب و رنگارنگ این اثر به همراه گیم‌پلی حرفه‌ای و ساده، فاکتورهای مهمی هستند که تجربه بازی را فراتر از چندین ساعت، ممکن می‌کنند. مراحل تنوع بالایی دارند و از نظر کمی نیز، در شرایط ایده‌آلی قرار گرفته‌است. بازی در حالت کلی، کمبودی ندارد و با ارائه تنوع در بخش سفارشی سازی سلاح‌ها و شخصیت‌ها، رسالت خود را کامل کرده‌است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Sword Man - Monster Hunter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده