// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶

تاریخ عرضه کارت های گرافیک سری 11 انویدیا فاش شد

بر اساس اطلاعات ایمیلی که توسط یک یوتیوبر منتشر شده است، ماه آینده میلادی شاهد رونمایی از کارت‌های گرافیک جدید سری 11xx کمپانی انویدیا خواهیم بود.

مدت زیادی بود که گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی کارت‌های گرافیک سری 11xx کمپانی انویدیا ادامه داشت؛ شایعاتی همچون تاریخ عرضه، تأخیرها و دیگر موارد که تیتر اصلی اخبار را در اوایل ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی به خود اختصاص داده بود.

یک یوتیوبر در حوزه‌ی فناوری به نام Gamer Meld، ایمیلی را که به نظر می‌رسد توسط یک فروشگاه خرده‌فروشی ارسال شده، منتشر کرده است. در این ایمیل به تاریخ عرضه‌ی کارت‌های گرافیک سری GTX 1170 ،GTX 1180 و GTX 1160 کمپانی Nvidia اشاره شده است.

در این گزارش ادعا می‌شود که یک فراخوانی برای یک کنفرانس مطبوعاتی در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) اعلان خواهد شد. همچنین انویدیا کارت گرافیک GTX 1180 خود را در تاریخ ۸ شهریور، کارت گرافیک GTX 1170 را ۸ مهر و کارت گرافیک GTX 1160 را در مورخ ۸ آبان عرضه خواهد کرد. علاوه بر آن، در این ایمیل به کارت گرافیک +GTX 1180 نیز با تاریخ عرضه ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) اشاره شده است. گمان می‌رود که به احتمال زیاد این کارت گرافیک باید به مدل‌های سفارشی دیگر سازندگان مانند MSI Gaming X یا ASUS ROG Strix مرتبط باشد.

در تصویر زیر می‌توانید این ایمیل افشا شده را مشاهده کنید:

Nvidia GTX1180, 1170 and 1160 release dates leak

در حال حاضر نمی‌توان اعتبار این ایمیل را تأیید کرد. اما در هر صورت این برنامه زمانی برای عرضه‌ی کارت‌های گرافیک سری 11xx انویدیا برای این کمپانی، معقول به نظر می‌رسد. عرضه‌ی کارت گرافیک GTX 1160 به بازار در اواخر ماه اکتبر نیز بسیار ایده‌آل است؛ زیرا این مقطع زمانی نزدیک به کریسمس است و بسیاری از مشتریانی که نگران بودجه‌ی خود هستند، می‌توانند به ارتقاء کارت گرافیک سیستم خود فکر کنند.

مانند همیشه، این‌گونه اطلاعات با شک و تردید همراه است؛ اما اگر درست باشند، انویدیا باید در ماه آینده از کارت‌های گرافیک جدید سری GTX 11 رونمایی کند.


منبع Overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده