نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰

ویدیو جدید انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part منتشر شد

در مراسم کامیک کان سن دیگو، ویدیو جدیدی از انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part منتشر شده که نشان می‌دهد کریس پرت صداپیشگی دو شخصیت را بر عهده دارد.

کمپانی برادران وارنر، امسال هم همانند هر سال، پنل بسیار بزرگی را در مراسم کامیک کان سن دیگو و سالن H آن برگزار کرد. بخش مربوط به انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part (فیلم لگو 2: قسمت دوم) این کمپانی با روش جالبی آغاز به کار کرد. این بخش با نسخه‌ی لگویی آیشا تایلر آغاز شد. او به همراه نسخه‌ لگویی بتمن، آکوامن (هر دو نسخه‌ی کلاسیک نارنجی‌پوش و نسخه‌ی لیگ عدالت جیسون موموآ) و شخصیت‌های فیلم لگو یعنی امت (با صداپیشگی کریس پرت) و وایلد استایل (با صداپیشگی الیزابت بنکس) یک پنل با محتوای از قبل ضبط شده را اداره کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر در این بخش خود، ویدیوی جدیدی از انیمیشن فیلم لگو 2 برای افراد حاضر در سالن به نمایش درآورد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این ویدیو را مشاهده یا دانلود کنید. ما در این ویدیو شاهد نشانه‌هایی از دنیای لگوها که دیگر آخرالزمان در آن رخ داده هستیم و به طور ساده می‌توان گفت که یک «مد مکس» در دنیای لگوها اتفاق خواهد افتاد. وایلد استایل می‌گوید: «در گذشته همه چیز عالی و فوق‌العاده بود. حالا همه چیز ناقص و خراب شده است.» اما همانطور که همه‌ی ما شخصیت امت را می‌شناسیم، او خیلی سریع فضای غم‌انگیز را با خوشحالی زیاد خود و قهوه آوردنش درهم می‌شکند. در این ویدیو ما شاهد این هستیم که شخصیت شرور جدید داستان یعنی ژنرال میهم، وایلد استایل را می‌دزدد. نسخه‌ی لگویی هارلی کوئین به این موضوع اشاره می‌کند که نجات دادن او، یک «عملیات انتحاری» است و با این کار اشاره‌ای به فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) می‌کند.

مهم‌تر از هر چیز، ما در این کلیپ با شخصیت دیگری به نام Rex Dangervest آشنا می‌شویم؛ شخصیت جدیدی که او هم توسط کریس پرت صداپیشگی می‌شود. او در میان همه‌ی کارهایی که انجام می‌دهد، یک «مربی ربودن» است؛ یک شوخی کوچک و بامزه که در فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) مطرح می‌شود. این دو شخصیت، دو بُعد مختلف کریس پرت را نشان می‌دهند. این بازیگر در طی پنل به این موضوع اشاره کرد که در گذشته، او کار حرفه‌ای و مهم خود را با ایفای نقش اندی در سریال Parks and Rec (پارک‌ها و تفریحات) آغاز کرد و حالا تبدیل به یک ابرقهرمان شده و ستاره آثار اکشن است.

بر خلاف قسمت اول این مجموعه که توسط کریس میلر و فیل لرد کارگردانی شده بود، دومین قسمت سری فیلم لگو توسط مایک میچل کارگردانی می‌شود. داستان این قسمت، مربوط به پنج سال بعد از ماجراهای قسمت ابتدایی مجموعه است. علاوه بر شخصیت‌ها و همچنین بازیگرانی که بالاتر به آن اشاره شد، جوناه هیل در نقش گرین لنترن، ویل آرنت در نقش بتمن، چنینگ تیتوم در نقش سوپرمن و استفانی بیاتریز در نقش سوییت میهم از جمله هنرمندانی هستند که در  فیلم لگو 2: قسمت دوم حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part برای اکران در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده