نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶

تریلر گیم پلی جدیدی از بازی ترسناک S.O.N منتشر شد

استودیو رد جی تریلر گیم پلی جدیدی از بازی ترسناک S.O.N منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کانال یوتیوب پلی استیشن تریلر جدیدی از بازی S.O.N را منتشر کرده است که گیم‌پلی این بازی ترسناک بقا را به نمایش در می‌آورد. این بازی که توسعه آن بر عهده استودیو رد جی بوده است، به اندازه اولین تریلر گیم‌پلی بازی که در خردادماه امسال منتشر شد، ترسناک و تاریک به نظر می‌رسد.

بازی S.O.N داستان رابرت آلدرسون را روایت می‌کند که ناامیدانه در جنگل‌های بی‌پایان پنسیلوانیا که از آن به عنوان جنوب ناکجاآباد یاد می‌شود، به دنبال یافتن پسر گمشده‌اش، جی است. این تریلر یک نوار وی‌اچ‌اس (سیستم ویدیو خانگی) را به نمایش در می‌آورد که سه ماه پس از اینکه پدر دیگری با نام دیلن شاسِس برای یافتن دخترش تمی رهسپار جنوب ناکجاآباد می‌شود، پیدا می‌شود.

در بخشی از این تریلر ترسناک کلمه «چرا» (Why) که به نظر می‌رسد با خون چندین و چند بار روی برف نوشته شده است، قابل مشاهده است. در این تریلر همچنین شاهد کف راهروی پوشیده شده از خون، صدای گریه کودک و البته جامپ‌اسکر ترسناکی هستیم که نمایش را تکمیل می‌کند.

بازی S.O.N به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و بر اساس اعلام وب‌سایت بازی، در تعطیلات پایان سال جاری میلادی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی S.O.N را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده