نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر فصل هفتم انیمه Voltron: Legendary Defender منتشر شد

در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2018، شبکه نتفلیکس اولین تریلر فصل هفتم انیمه Voltron: Legendary Defender را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل هفتم انیمه Voltron: Legendary Defender منتشر شده است. شبکه Netflix و شرکت انیمیشن‌سازی دریم‌ورکس در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 اولین تریلر فصل هفتم این انیمه سریالی را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی آن هستیم. در طول این تریلر تهدید جدید این گروه و ماجراجویی جدید آن‌ها نیز نمایش داده می‌شود. در پایان تریلر اعلام شد که فصل هفتم انیمه Voltron: Legendary Defender که در ۱۳ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست امسال (۱۹ مرداد) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در حال حاضر ۶ فصل اول سریال Voltron: Legendary Defender در طی سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ از شبکه نت فلیکس منتشر شده‌اند که دو فصل اول در ۱۳ قسمت، فصل سوم و ششم در ۷ قسمت و فصل چهارم و پنجم در ۶ قسمت تولید و منتشر شده‌اند. علاوه بر این، اولین پوستر فصل هفتم انیمیشن Voltron: Legendary Defender نیز منتشر شده‌ است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Voltron: Legendary Defender

لورن مونتگومری، شورانر سریال Voltron: Legendary Defender، اعلام کرد که در فصل هفتم این انیمه شاهد معرفی شخصیت شیرو خواهیم بود. با این حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت. سریال Voltron: Legendary Defender برای فصل هشتم نیز تمدید شده است که فصل هشتم این سریال، آخرین فصل آن خواهد بود که قرار است در تاریخ نامشخصی از شبکه نت فلیکس منتشر شود. 


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده