// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

سری جدید رم گیمینگ Crucial عرضه شد

کمپانی Crucial از رم گیمینگ Sport AT تحت برند Ballistix و سازگار با TUF Gaming Alliance ایسوس رونمایی کرد.

Ballistix که خود برندی جهانی در حوزه‌ی حافظه‌های گیمینگ به شمار می‌رود، رم گیمینگ جدیدی را با نام Ballistix Sport AT رونمایی و به بازار عرضه کرد. این رم جدید به طور کامل از مادربردهای سری The Ultimate Force و ویژگی TUF Gaming Alliance کمپانی ایسوس پشتیبانی می‌کند.

رم Sport AT با همکاری Asus، بالیستیکس و سایر شرکای تجاری مورد اعتماد، توسعه یافته است. ویژگی TUF Gaming Alliance این اطمینان را می‌دهد که رم جدید بهترین سازگاری را با دیگر قطعات دارد و آسان‌تر از پیش، قابل اسمبل کردن است. همچنین از حیث زیبایی، مکمل سایر قطعات درون کیس خواهد بود.

شارون پَن، مدیر بخش مادربرد در دپارتمان Asus:

ارتباط TUF Gaming Alliance با بالیستیکس که برند انتخابی بسیاری از گیمرها محسوب می‌شود، محصول جدید و هیجان‌انگیزی را برای ساخت پی‌سی به مشتریان و شرکای ما ارائه می‌دهد. ما پس از بازخورد مثبت در نمایشگاه کامپیوتکس 2018، به دنبال همکاری موفقیت آمیز با بالیستیکس هستیم. ما همچنان برای ایجاد محصولاتی که هم در عملکرد و هم در زیبایی، سرآمد هستند ادامه خواهیم داد.

در حال حاضر ماژول‌های Ballistix Sport AT تا نهایت ظرفیت ۱۶ گیگابایت و با بیشینه‌ی سرعت نرخ داده تا ۳۰۰۰ مگاترنسفر بر ثانیه در دسترس هستند. این ماجول رم با مادربردهای سری TUF GAMING ایسوس برای دست‌یابی به سرعت و عملکردی بی‌نقص، سازگاری کامل دارد. پخش‌کننده‌های حرارت جدید Sport AT به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا از حیث بصری مکمل سایر محصولات اعضای TUF Gaming Alliance از جمله کولرمستر، ایسوس و InWin باشند. علاوه بر این، پروفایل‌های XMP 2.0 امکان تنظیم آسان‌تر را بدون در نظر گرفتن سطح مهارت کاربر، فراهم می‌کند.

Crucial Ballistix Sport AT Gaming Memory

جیم جاردین، مدیر بازاریابی محصولات Ballistix:

ما برای توسعه‌ی محصولات سازگار با TUF Gaming Alliance و همکاری با برند ایسوس که در نوع خود بهترین است؛ بسیار هیجان‌زده هستیم. ویژگی TUF Gaming Alliance، آمیزه‌ای از سازگاری، پایداری و زیبایی را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. این‌ها همان ویژگی‌هایی است که برند بالیستیکس برای بیش از یک دهه با آن شناخته می‌شود.

ماجول‌های حافظه Ballistix مورد اعتماد پی‌ سی گیمرها و تیم‌های حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیک در سراسر جهان است. بالیستیکس که تنها به عنوان بخشی از یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های حافظه به شمار می‌رود؛ سرعت، زیبایی و قابلیت اطمینان را برای رسیدن به اوج کارایی ترکیب می‌کند. ماجول Ballistix Sport AT هم‌اکنون در وب‌سایت کمپانی بزرگ سازنده حافظه و رم Crucial و سایر شرکای آن در دسترس است. تمام حافظه‌های Ballistix با گارانتی مادام‌العمر و به صورت محدود پشتیبانی می‌شوند.

ویژگی‌های ماجول حافظه Ballistix Sport AT

ظرفیتسرعتتایمینگولتاژپهنای باند
۸ گیگابایت تک کانالهDDR4-2666۱۶-۱۸-۱۸۱.۲ ولتPC4-21300
۱۶ گیگابایت دو کانالهDDR4-2666۱۶-۱۸-۱۸۱.۲ ولتPC4-21300
۸ گیگابایت تک کانالهDDR4-3000۱۷-۱۹-۱۹۱.۳۵ ولتPC4-24000
۱۶ گیگابایت دو کانالهDDR4-3000۱۷-۱۹-۱۹۱.۳۵ ولتPC4-24000


منبع TechPowerUp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده