نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی به تفاوت بین بازی‌های جهان باز و سند باکس

با وجود شباهت‌هایی بین بازی‌های سندباکس و جهان‌باز، این دو سبک کاملا جدا از هم هستند که در این آیتم ویدیویی، نگاهی به تفاوت آن‌ها خواهیم داشت. 

در دنیای بازی‌های ویدیویی شاهد سبک‌های مختلفی هستیم که ممکن است این سبک‌ها، اشتراکاتی هم با یکدیگر داشته باشند. برای مثال حتی در بین بازی‌های دوبعدی هم شاهد آثاری در سبک‌های مختلف هستیم که از نظر مکانیزم‌ها، تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. این وسط دو سبک بازی با نام‌های سندباکس و جهان‌باز داریم که خیلی وقت‌ها، در تشخیص درست آن‌ها دچار مشکل می‌شویم. با این حال و با وجود اینکه گاهی شباهت‌هایی بین بازی‌های سندباکس و جهان‌باز وجود دارد و برای مثال، هر دو جهانی بزرگ را در اختیار بازیکن قرار داده و آزادی‌عمل بالایی به وی می‌دهند، اما از حیث مکانیزم‌ها و ویژگی‌های کلی بازی، این دو سبک متفاوت از هم هستند. 

در آیتم ویدیویی زیر، می‌توانید به صورت دقیق‌تر از تفاوت‌های بین بازی‌های جهان‌باز و سندباکس مطلع شوید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که مشاهده کردید، تنها بخشی از هشتمین قسمت از برنامه لودینگ بود. برای مشاهده کامل ویدیوها، بهتر است به هشتمین قسمت از برنامه لودینگ مراجعه کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته (دوشنبه‌ها ساعت ۹ شب) پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده