نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

ویدیو یک ساعته از گیم پلی بازی Forza Horizon 4، رانندگی در فصل پاییز را نمایش می‌دهد

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Forza Horizon 4، با شرایط رانندگی در فصل پاییز و ویژگی‌های تجربه‌ی بازی به صورت آنلاین و آفلاین بیشتر آشنا می‌شویم.

دو کمپانی Microsoft و Playground Games، ناشر و سازندگان بازی Forza Horizon 4، یک ساعت از گیم‌پلی این بازی را در قالب یک ویدیو، به تصویر کشیده‌اند. در این ویدیو یک‌ساعته، با شرایط و ویژگی‌های رانندگی در فصل پاییز بیشتر آشنا می‌شویم.

در کنار ویژگی‌های محیطی، نکته‌ی دیگری که در این ویدیو نظر را به خود جلب می‌کرد، تغییر حالت بین Horizon Life mode و Horizon Solo mode بود. در حالت Horizon Life Mode شما می‌توانید در کنار دیگر بازیکنان از سراسر دنیا، بازی Forza Horizon 4 را تجربه کنید و در حالت Horizon Solo mode، به صورت تک‌نفره (Solo) از ماشین سواری لذت خواهید برد.

آن چیزی که تغییر حالت از آفلاین به آنلاین را جذاب می‌کند، سرعت بسیار بالای انجام شدن این تغییر است؛ شما بدون دیدن حتی یک لودینگ کوتاه، می‌توانید بین حالت آنلاین و آفلاین سوییچ کنید. این کار را باید از داخل منوی Pause بازی انجام دهید. بازی ریسینگ Forza Horizon 4 در تاریخ ۲ اکتبر (۱۰ مهر) راهی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10خواهد شد.

دانلود از آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده