نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹

بهترین بازی‌ های اندروید و آیفون مشابه Clash Royale

در این مطلب قصد داریم بهترین آثار مشابه با بازی Clash Royale را معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های کارتی، از بدو ورودشان به بازار‌های جهانی همیشه پای ثابت گوشی‌های موبایل بوده است. این نوع بازی‌ها به دلیل رقابتی بودن و در عین حال غیرقابل پیش‌بینی بودن دارای محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم هستند و باعث شده است آنها در دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خود از بازی‌های کارتی مختلفی استفاده و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را تجربه کنند. رفته رفته با عرضه گوشی‌های هوشمند به بازار، این سبک از بازی‌ها دچار تحولات زیادی شدند و ما شاهد عرضه تعداد زیادی بازی اندروید و آیفون کارتی در گوشی‌های هوشمند هستیم. یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین بازی‌های کارتی Hearthstone ساخته استودیو خوش‌نام بلیزارد است که با عرضه این بازی تحول عظیمی در این سبک بازی ایجاد شد. با گذشت زمان، استودیوهای مختلفی با الهام از بازی Hearthstone، آثار خلاقانه‌ای را توسعه دادند. استودیو محبوب سوپرسل با توسعه بازی Clash Royale توانست یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل را خلق کند؛ آنها با ترکیب سبک های استراتژیک، کارتی و دفاع از قلعه یک بازی کاملا اورجینال را ساختند و در همان روزهای ابتدایی انتشار، این بازی مورد استقبال بسیاری از بازیکنان قرار گرفت. این اتفاق باعث شد که استودیوهای دیگری نیز با استفاده از نقاط قوت بازی کلش رویال بازی‌های خود را توسعه بدهند که می‌توانند جایگزین خوبی برای این بازی محبوب محسوب شوند. در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های اندروید و آیفون مشابه بازی کلش رویال را معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب با زومجی همراه باشید.

Blitz Brigade: Rival Tactics

Blitz Brigade: Rival Tactics

بازی موبایل Blitz Brigade: Rival Tactics یک بازی استراتژی و تاکتیکی چندنفره است که توسط شرگت گیم‌لافت ساخته شده است. این بازی یک گیم‌پلی تاکتیکی سرعتی دارد که بازیکن باید یک دسته ۸ نفره از نیروهای مختلفی که در بازی تعبیه شده است، بسازد و به صورت آنلاین با یک بازیکن دیگر مبارزه کند. در بازی Blitz Brigade تعداد زیادی کارت با ویژگی‌های مختلف هجومی و دفاعی وجود دارد که بازیکن بسته به استراتژی خود آن را در تیم خود قرار می‌دهد. نحوه مبارزه دو بازیکن بدینگونه است که بازیکنان با چینش نیروهای خود در محیط بازی، به سمت سنگر و مقر اصلی بازیکن روبرو حمله و سعی در تخریب سنگر و در نهایت مقر اصلی وی می‌کند. در نهایت، برنده مسابقه پاداش و جعبه‌های حاوی کارت‌های ارتقا دهنده نیروها دریافت می‌کند.

دانلود بازی آیفون Blitz Brigade: Rival Tactics

Chaos Battle League

Chaos Battle League

استودیو This Game Studio به طور کامل از هسته اصلی بازی کلش رویال برای ساخت بازی خود یعنی Chaos Battle League استفاده کرده است. به طوری که آنها از کارت‌هایی با کلاس‌بندی Epic و Rare و Common و Legendary در بازی خود بهره برده‌اند که هر کدارم دارای نیروهای به‌خصوصی هستند. در این بازی استراتژیک سرعتی که به صورت آنلاین است، بازیکن در مقابل یک بازیکن دیگر قرار می‌گیرد و بازیکنان با کارت‌هایی که در یک دسته ۸تایی از پیش ساخته‌شده قرار دارند با یکدیگر مبارزه می‌کنند. آنها در حالی که به قلعه‌های بازیکن مقابل حمله می‌کنند، باید مراقب باشند که قلعه‌های خود از گزند حمله‌های رقیب به دور باشند. هر بازیکن تاکتیک و استراتژی برتری نسبت به رقیب داشته باشد، پیروز میدان خواهد شد و برنده مسابقه، پاداشی دریافت می‌کند که شامل کارت‌های ارتقا دهنده برای کلاس‌های گوناگون بازی می‌شود. همچنین، در بازی Chaos Battle League جدول لیدربوردی قرار دارد که بازیکن با هر پیروزی، به رتبه‌های بالاتری در جدول صعود می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chaos Battle League

Castle Creeps Battle

Castle Creeps Battle

بازی استراتژیک و چندنفره Castle Creeps Battle به بازیکن این اجازه را می‌دهد که با ساخت دسته کارت خود، به دوئل با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین برود. این بازی توسط استودیو Outplay Entertainment توسعه داده شده است و یک دوئل جذاب را برای بازیکنان به ارمغان آورده‌ است تا آنها به قلعه‌های یکدیگر حمله کنند و با چینش درست کارت‌های خود، پیروز میدان نبرد باشند. تمرکز و دقت در این بازی تأثیر بسزایی در نبرد با رقیب می‌گذارد؛ به طوری‌ که بازیکن می‌تواند راحت‌تر استراتژی خود را در برابر رقیب عملی کند و به پیروزی برسد. در کنار این موارد، گرافیک هنری و زیبای بازی نیز تجربه دلنشینی را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Castle Creeps Battle

Mighty Battles

Mighty Battles

بازی موبایل Mighty Battles یک بازی استراتژیک چندنفره است که هدف اصلی آن دفاع از پایگاه است. استودیو Hothead Games مسئول توسعه این بازی آیفون و اندروید است که توانسته نبردی جانانه و هیجان‌انگیز را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. دوربین بازی به حالت اول شخص است و بازیکن با ساخت دسته کارت خود، به صورت آنلاین به نبرد با یک بازیکن دیگر می‌رود. بازیکن باید پایگاه خود را بسازد و میزان امنیت آن را افزایش بدهد تا بتواند در مقابل حملات رقیب در امان بماند. توپ‌خانه پایگاه، اسلحه اصلی بازیکن است و با چینش درست کارت‌ها حملات متنوعی را برای فروپاشی پایگاه رقیب طراحی خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mighty Battles

Hero Academy 2

Hero Academy 2

استودیو Robot Entertainment با استفاده از هسته اصلی بازی کلش رویال، بازی Hero Academy 2 را توسعه داده است. این بازی اندروید و آیفون استراتژیک در نگاه اول مخصوصا در بخش تمرینات و آموزش بازی ساده‌ای به نظر می‌رسد. اما با ورود به جهان این بازی، سختی و عمق بازی Hero Academy 2 به خوبی خود را نشان خواهد داد. بازی دارای سه بخش تک‌نفره است که برای پیشرفت توانایی‌های بازیکن تعبیه شده است و پس از آمادگی بازیکن، بخش PvP بازی شروع می‌شود که بازیکن به صورت آنلاین با یک بازیکن دیگر دوئل خواهد کرد و با چینش درست کارت‌های خود و ایجاد استراتژی‌های به جا، سعی در شکست حریف خواهد کرد. ناگفته نماند، رگه‌هایی از گیم‌پلی بازی Hearthstone نیز در این بازی دیده می‌شود که بازیکن می‌تواند به راحتی با فضا و کارت‌های موجود در بازی آشنا شود. بازی Hero Academy 2 هم‌اکنون به صورت رایگان به همراه قابلیت خرید درون برنامه‌ای در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hero Academy 2

Whimsical War

Whimsical War

بازی Whimsical War یک بازی اکشن استراتژیک است. قهرمانان این بازی حیواناتی دارای قدرت منحصر بفرد هستند که می‌توان با چینش درست آنها در دسته کارتی خود، یک دسته قدرتمند ساخت. تصمیم درست در لحظه یکی از کلیدی‌ترین استراتژی‌های بازی است که می‌تواند سرنوشت مسابقه را تعیین کند. بازیکن پس از هر برد تعدادی Orb دریافت خواهد کرد که می‌توان با استفاده از آنها میزان قدرت قهرمانان بازی Whimsical War را افزایش داد. استودیو Gamepot با ایجاد تعادل در قدرت‌های تدافعی و تهاجمی در این بازی توانسته است یک تجربه جذاب از این بازی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. همچنین، این بازی قابلیتی با نام Co-Battle دارد که بازیکنان به صورت دو به دو با یکدیگر مسابقه می‌دهند. بخش داستانی بازی Whinsical War نیز یکی از نقاط مثبت این اثر محسوب می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Whinsical War

Goon Squad

Goon Squad

بازی Goon Squad ساخته استودیوی قدیمی و محبوب آتاری است که این بار یک بازی تاکتیکال و استراتژی را برای علاقه‌مندان این سبک از بازی توسعه داده است. ماجرای بازی درباره مبارزات گانگسترها در شهر است تا عنوان پدرخواندگی را در شهر کسب کنند. بازیکن باید از بین شخصیت‌های گانگستر دسته کارتی خود را بسازد و به دوئل با دیگر گانگسترها که آنها هم بازیکن هستند، برود. سرعت عمل بالا و گرفتن تصمیم به موقع یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازیکن محسوب می‌شود و بازیکن برنده کسی است که بتواند پایگاه‌های رقیب را تخریب کند. یکی از قابلیت‌های خوب بازی Goon Squad حضور بازیکن در رنکینگ جهانی است و با کسب پیروزی‌های بیشتر رنکینگ او ارتقا پیدا خواهد کرد. مراحل متنوعی در بازی از جمله مبارزات ۴ به ۴ وجود دارند که می‌توانند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کنند. همچنین بازیکن با دریافت صندوق‌های مختلف، می‌تواند میزان قدرت گانگسترهای خود را افزایش دهد و برای افزایش رنکینگ خود تلاش کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Goon Squad

Cards and Castles

Cards and Castles

بازی Cards and Castles یکی از بهترین بازی‌های کارتی و دفاع از قلعه است که می‌تواند بازیکن را ساعت‌ها سرگرم کند. استودیو Red Team Games با ترکیب کردن المان‌های اصلی بازی‌های Hero Academy و Hearthstone این بازی را توسعه داده است. بازیکن در این بازی دسته کارت خود را از بین کلاس‌های Vikings و Crusaders و Pirates و Warlocks و Ninjas انتخاب می‌کند و به صورت آنلاین به مبارزه با دیگر بازیکنان حاضر در بازی می‌رود. یکی از نکات جذاب بازی Cards and Castles تنوع بالای تورنمنت‌های این بازی است که هر هفته، بازیکنان شاهد رویدادهای مختلفی هستند. انیمیشن‌های جذاب شخصیت‌ها و گرافیک زیبای بازی توانسته است تجربه دلنشینی را برای بازیکنان به ارمغان آورد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های معتبر موبایلی در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cards and Castles

Tower Duel

Tower Duel

بازی Tower Duel یک بازی دفاع از قلعه علمی تخیلی است که دارای فضایی زیبا و جذاب است. استودیو Forest Ring Games بازی خود را با استفاده از المان‌های اصلی بازی Clash Royale توسعه داده است؛ با این تفاوت که بازیکن برای حمله به قلعه دشمنان باید مسیری پر پیچ و خم را رد کند و بسته به استراتژی بازیکن به قلعه بازیکن مقابل حمله می‌کند. این بازی توانسته مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک قرار بگیرد. همچنین، این بازی دارای قابلیت Replay است که بازیکن می‌تواند با مراجعه به این بخش، بازی خود را تماشا کند و استراتژی خود را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند نقاط قدرت و ضعف خود را در نحوه بازی کردن خود پیدا کند. بازی Towel Duel داری لیگ‌های مختلفی است که بازیکن با جمع‌آوری امتیازات به لیگ‌های بالاتر با درجه سختی بیشتر خواهد رفت و روند مسابقات شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tower Duel

Jungle Clash

Jungle Clash

بازی Jungle Clash در جهان بازی موبایل Jungle Heat قرار دارد و حال و هوای این بازی دقیقا شبیه بازی Clash Royale است. در این بازی از شخصیت‌های بازی Jungle Heat استفاده شده است که هرکدام دارای قدرت‌های مختلفی و کلاس‌های دسته‌بندی شده‌ای هستند. بازیکن در این بازی با چینش دسته کارت‌های خود به صورت PvP و آنلاین به مبارزه با بازیکنان دیگر می‌رود و با گرفتن تصمیم درست در قرار دادن کارت‌های خود در میدان نبرد سعی می‌کند قلعه‌های رقیب خود را از بین ببرد. تنوع قهرمانان یکی از نکات مثبت بازی است که دست بازیکن را برای چینش کارت‌های خود باز گذاشته است. بازیکن با افزایش قدرت کارت‌های خود می‌تواند شانس برنده شدنش را افزایش دهد. بازی Jungle Clash هم‌اکنون در فروشگاه‌های معتبر موبایلی در دسترس قرار دارد. همچنین، بازیکن می‌تواند با الماس و صندوق‌های ویژه، کارت‌های بیشتری برای افزایش سطح قهرمانان بازی خریداری کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Jungle Clash


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده