نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر فصل سوم سریال Preacher منتشر شد

به‌تازگی در مراسم کامیک کان سن دیگو، تریلر فصل سوم سریال پریچر (Preacher) منتشر شده است. این تریلر به طرفداران خود قول خشونت‌های بیشتری را در فصل جدید می‌دهد.

سریال Preacher (پریچر) از شبکه amc، یکی از وحشی‌ترین و خشن‌ترین مجموعه‌های اقتباسی‌ای محسوب می‌شود که براساس کتاب‌های کمیک ساخته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر فصل سوم این مجموعه تلویزیونی منتشر شده و بیشترین چیزی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، این است که این دیوانگی و خشونت همچنان ادامه خواهد داشت. در حال حاضر چهار قسمت از فصل سوم سریال پریچر به روی آنتن رفته، اما طرفدارانی که اخبار مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ را دنبال می‌کنند و همچنین افرادی که در آنجا حضور دارند، با تماشای این تریلر تا حدودی متوجه می‌شوند که از ادامه‌ی این فصل باید چه انتظاراتی داشته باشد. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

این ویدیو تبلیغاتی که اخیرا از این مجموعه تلویزیونی منتشر شده، تصاویر جدیدی از شخصیت آلفادر قدرتمند و نفرت‌انگیز به ما نشان داد. علاوه بر این در این تریلر ما شاهد حضور خون‌آشام قدیمی ۳۵۰ ساله‌ی داستان یعنی اکاریوس و همچنین هیتلر هستیم که در یک رستوران در حال فعالیت است. از طرف دیگر، در این تریلر صحبت‌های مختلفی بین دو شخصیت اصلی داستان یعنی تولیپ (با بازی روث نگا) و جسی (با بازی دامینیک کوپر) به نمایش گذاشته می‌شود.

Preacher

در طی پنل سریال پریچر که در مراسم کامیک کان سن دیگو برگزار شد، افراد حاضر در سالن از تهیه کننده‌ی اجرایی این مجموعه یعنی سث روگن درباره شخصیت آلفادر، رئیس یک سازمان قدرتمند به نام گریل سوالاتی پرسیدند. با توجه به صحبت‌های سث روگن، به نظر می‌رسد که در طی چندین قسمت باقی‌مانده‌ی این مجموعه، قرار است چندین صحنه‌ی زشت و منزجر کننده در رابطه با این شخصیت وجود داشته باشد. سث روگن در طی مصاحبه‌ی خود اینگونه درباره این شخصیت صحبت کرد:

او یک چوب خاص دارد که برخی اوقات آن را در گلوی خود فرو می‌کند تا بتواند بالا بیاورد. همچنین صحنه‌ای هم وجود دارد که آنها یک اسب را می‌خورند. او یکی از شخصیت‌های محبوب ما درون کتاب‌های کمیک بود. او یک شخصیت واقعا عجیب و غریب است و ما امیدواریم که بتوانیم آنطور که دوست داریم این کاراکتر را به تصویر بکشیم.

سری کتاب کمیک پریچر توسط گارث انیس و استیو دیلون خلق شد. این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. انتشار این مجموعه کتاب کمیک را کمپانی دی سی و زیرمجموعه‌ی آن یعنی کمپانی ورتیگو برعهده داشت که توانست تا حد زیادی هم مورد تحسین واقع شود. این سری کتاب، در کل برای ۷۵ قسمت نوشته و منتشر شد. البته در کنار این مجموعه چندین کتاب تک قسمتی ویژه و همچنین یک مجموعه‌ی محدود هم نوشته و منتشر شد.

فصل سوم سریال Preacher یکشنبه‌ی این هفته یعنی ۲۲ جولای (۳۱ تیر) هم کار خود را ادامه داد و قسمت جدید آن، «The Coffin» نام داشت. این فصل قرار است تا تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) ادامه داشته باشد و به روی آنتن شبکه‌ی amc برود.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده