// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۷

معرفی بازی موبایل Command & Conquer: Rivals

بازی موبایل Command & Conquer: Rivals اثری استراتژی و کارتی است که مبارزات هیجان‌انگیز و نفس‌گیری را در خود جای داده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در آستانه نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یا همان رویداد EA Play 2018 بود که آن‌ها از یک بازی موبایل رونمایی کردند. بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals جدیدترین نسخه از سری محبوب و پرطرفدار Command & Conquer به حساب می‌آید که هواداران کامپیوتر حتما با این بازی خاطره دارند. بازی موبایل Command & Conquer: Rivals یک بازی کاملا آنلاین به حساب می‌آید که در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ‌اش رفته‌ایم. قبل از هر چیزی این مورد را بگویم که فعلا بازی در مراحل توسعه اولیه به‌سر می‌برد و به صورت رسمی عرضه نشده است و تنها نسخه اندروید آن برای تعدادی از کاربران در دسترس قرار گرفته است. بازی موبایل Command & Conquer: Rivals از آن‌جایی که یک بازی کاملا آنلاین به حساب می‌آید، فاقد بخش داستانی است. این گفته بدین معنا نیست که Command & Conquer: Rivals بخش تک نفره‌ای ندارد و تماما آنلاین است.

بازی موبایل Command & Conquer: Rivals

پیاده سازی استراتژی جنگی، فاکتور مهمی است که باید آن را در نظر داشته باشید

در جریان نسخه اولیه بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals باید در نقش گروه GDI نبردهای بازی را پشت سر بگذارید که در ابتدا چند نبرد تک‌نفره در نظر گرفته شده است. مراحل اولیه، حکم مراحل آموزشی را دارند و در جریان آن یکی از فرماندهان بازی نحوه بازی کردن را به شما یاد می‌دهد. بازی موبایل Command & Conquer: Rivals یک بازی استراتژی و کارتی به حساب می‌آید. به عبارتی یک پایگاه دارید و تعدادی کارت که شامل پیاده نظام‌ها و ربات‌ها و وسایل نقلیه جنگی مختلفی می‌شوند. حال تیم حریف هم به همین شکل دارای یک پایگاه است و کارت‌های نظامی مخصوص به خودش را دارد. در این میان الکترونیک آرتز از المان‌های جالبی برای تازه جلوه دادن Command & Conquer: Rivals استفاده کرده است؛ در وسط محیط جنگی، یک پایگاه موشکی قرار دارد که هر تیم برای نابودی تیم مقابل باید آن را از آن خود کند. زمانی که نیروهای شما وارد محیط تعیین شده بشوند، یک نوار شروع به پر شدن می‌کند که با کامل شدن‌اش، یک موشک به سمت پایگاه حریف فرستاده می‌شود. حال می‌بایست دو بار این کار را در طول بازی انجام دهید تا به صورت کامل پایگاه تیم حریف از بین برود. از این رو شاهد نبرد‌های نفس‌گیری میان دو تیم برای فتح این پایگاه موشکی خواهیم بود. همچنین در ابتدای کار باید بخش‌های مختلفی برای پایگاه اصلی خود بسازید تا از کارت‌های بهتری بتوانید استفاده کنید؛ برای مثال جهت استفاده از کارت‌های بخش تکنولوژی که همان ربات‌ها و جنگ‌افزارهای پیشرفته هستند، باید بخش مخصوص‌اش را بسازید.

بازی موبایل Command & Conquer: Rivals

ارتقای کارت‌هایی که نقش مهمی در مبارزات‌تان دارند، همیشه در اولویت قرار دارد

تمامی این کارها نیاز به انرژی دارد که در بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals، انرژی مورد نظر برای هر کارت به صورت گیاه‌هایی سبز رنگ نمایش داده شده است. حال رفته رفته زمانی که به مراحل بعدی برسید، می‌توانید یک وسیله نقلیه را برای جمع‌آوری گیاه به محیط بفرستید تا گیاه‌های بیشتری برای‌تان جمع‌آوری کند. از این رو نوار انرژی شما سریع‌تر پر می‌شود و می‌توانید بیش از پیش از کارت‌های خود استفاده کنید. از آن‌جایی که با یک بازی استراتژی طرف هستیم، استراتژی جنگی و پیاده کردن صحیح آن مورد مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. شاید بعضی از حریف‌های شما چالش خاصی نداشته باشند، اما در ادامه با حریف‌های قدرتمندی برخورد می‌کنید که حسابی از خجالت شما در می‌آیند. از این رو برای هر مبارزه باید از یک استراتژی خاص استفاده کنید؛ البته در این میان می‌توان از یک روش ثابت و کارامد استفاده کرد و با توجه به واکنش تیم حریف، تغییراتی روی آن اعمال کرد تا سرعت عمل‌تان در طول بازی کردن بالا برود. پس از پایان هر مبارزه و پیروز شدن، یک سری سکه دریافت می‌کنید که همان پول‌های داخل بازی هستند و می‌توانید از طریق آن کارت‌های خود را ارتقا دهید. نکته جالب این است که هر کارت قبل از ارتقا، باید در سه سطح تمرین داده شود و سپس لول‌آپ شود. در دنیای بازی موبایل Command & Conquer: Rivals بازیکنان جدا از کارت‌های نظامی، یک فرمانده دارند که می‌توانید از آن در طول نبردها استفاده کنید. حال با لول‌آپ شدن کلی در دنیای Command & Conquer: Rivals که کار آن‌چنان آسانی نیست، فرمانده‌های مختلفی را آزاد می‌کنید که هر کدام قدرت مخصوص به خودشان را دارند و حال این شما هستید که با توجه به شیوه بازی کردن‌تان، باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بازی موبایل Command & Conquer: Rivals

در کنار تمامی این موارد گفته شده و گروه GDI، یک فرقه دیگر به نام NOD برای شما تعبیه شده است که از سطح چهار به آن دسترسی دارید. قسمت خوب و هیجان‌انگیز ماجرا از این قرار است که فرقه NOD فرمانده و کارت‌های نظامی مخصوص به خودش را دارد که جذابیت بالایی دارند و بازیکن را بیش از پیش به تجربه Command & Conquer: Rivals ترغیب می‌کند. در کنار تمامی موارد ذکر شده، باید بگویم که بازی Command & Conquer: Rivals فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است یا حداقل هنوز به این بازی اضافه نشده است؛ زیرا سازنده‌ها اعلام کرده‌اند که دنیای بازی با گذر زمان تکمیل‌تر می‌شود. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک بازی استراژی با نبردهای هیجان‌انگیز هستید که دارای المان‌های کارتی باشد و از طرفی تنوع‌اش سبب شود ساعت‌ها وقت خود را پای آن بگذارید، بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals بهترین گزینه است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Command & Conquer: Rivals


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده