نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

کمپانی DC Collectibles از محصولات جدید خود رونمایی کرد

DC Collectibles که یکی از بخش‌های اصلی کمپانی دی سی محسوب می‌شود، در مراسم کامیک کان سن دیگو، از محصولات جدید خود از شخصیت بتمن، لیگ عدالت و غیره رونمایی کرد.

هر ساله، بخش Collectibles کمپانی دی سی، از اسباب بازی‌ها، مجسمه‌ها و خیلی دیگر از محصولات آینده و در حال تولیدِ خود در مراسم کامیک کان سن دیگو رونمایی می‌کند. امسال هم مراسم کامیک کان سن دیگو از این قاعده و رسم مستثنی نبود و کمپانی دی سی چندین محصول جدید از دارایی‌های خود تولید کرد که در این مراسم به نمایش گذاشت. حال در این اسباب بازی‌ها، ما شاهد ظاهر کلاسیک دوباره‌ی شخصیت‌های مجموعه انیمیشنی کمپانی دی سی و همچنین مجسمه‌هایی که ظاهر کاملا جدیدی به هر کدام از شخصیت‌ها داده، هستیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید تصاویر این محصولات جدید را مشاهده کنید.

علاوه بر نسخه‌های جدیدی از شخصیت‌های سریال Batman: The Animated Series (بتمن: مجموعه پویا نمایی)، مانند شخصیت «گری گوست» و «اسکرکرو»، چندین تغییر جدید هم در مجسمه‌ی Batman: Black & White اعمال شده است. همچنین لازم به ذکر است که مجموعه‌ی هنرمندان معروف این بخش از کمپانی دی سی که با نام Artists Alley شناخته می‌شوند، تیم خود را گسترش دادند و در این پروژه دو خالق جدید به جمع خود اضافه کرده‌اند. این دو هنرمند جدید، طراحی چندین شخصیت بسیار معروف و محبوب این کمپانی را بر عهده داشتند. 

اگر اخبار کمپانی دی سی را دنبال کنید، متوجه می‌شوید که این هفته، هفته‌ی بسیار بزرگی برای این کمپانی و عوامل آن بوده است. این کمپانی در طی همین چند روز اخیر، اولین تریلر از اولین مجموعه تلویزیونی اختصاصی خود یعنی سریال Titans (تایتان‌ها) را منتشر کرد که برای اولین‌بار ما طرفداران را با دنیای این سریال ابرقهرمانی آشنا کرد. علاوه بر آن، این کمپانی در طی حاشیه‌ی مراسم کامیک کان سن دیگوی امسال، اطلاعات جدید دیگری هم در رابطه با سرویس استریم اختصاصی خود که DC Universe نام دارد، از جمله هزینه‌های اشتراک آن را منتشر کرد.

DC Collectibles


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده