// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

طراح و نویسنده کمیک Life is Strange معرفی شدند

کمپانی‌های تایتان کامیکس و اسکوئر انیکس، نویسنده و طراح کمیک Life is Strange را که تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود، اعلام کرده‌اند. 

بازی Life Is Strange، محصول مشترک استودیو Dontnod (دونت ناد) و کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) که به صورت اپیزودیک در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، با شخصیت‌پردازی عالی و به‌واسطه ویژگی‌هایی همچون مکانیک سفر در زمان و پرداخت به موضوعات اجتماعی، توانست نظر مثبت مخاطبین و منتقدین را به خود جلب کند. این بازی بیش از ۷۵ جایزه «برترین بازی سال» را دریافت کرده است و فروش بیش از سه میلیون نسخه از آن نشان از موفقیت تجاری آن دارد. فروردین ماه سال جاری اعلام شد که کمپانی Titan Comics (تایتان کامیکس) با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس درصدد انتشار کمیک Life is Strange است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نویسنده و طراح این کمیک اعلام شده است.

در کمیک Life is Strange با پروتاگونیست بازی مذکور یعنی مکس کالفیلد و کلوئی پرایس که بهترین دوست او است، همراه می‌شویم و به شهر آرکیدیا بی بازمی‌گردیم. این کمیک وقایع پس از یکی از دو پایان قابل انتخاب بازی ذکر شده را به تصویر می‌کشد. اگر بازی Life is Strange را تجربه کرده باشید، مطمئنا با دشواری آخرین تصمیم بازی در اپیزود پنجم آشنا هستید؛ جایی که باید بین فدا کردن کلوئی برای نجات آرکیدیا بی یا نابودی شهر در ازای نجات جان کلوئی، یکی را انتخاب کنید.

اما ویئسلی، نویسنده کمیک Life is Strange که نویسندگی کمیک‌های Manga Shakespeare، Young Avengers ،Back to the Future و BREAKS را بر‌ عهده داشته است، در رابطه با اهمیت پایان بازی Life is Strange می‌گوید:

مهم‌ترین نکته این است که همواره باید به یاد داشته باشید به مانند بازی، ما تنها یکی از احتمالات متعدد را به تصویر می‌کشیم.

در کنار اما ویئسلی به عنوان نویسنده، طراحی صفحات کمیک و کاور‌ها بر عهده کلودیا لئوناردی است و آندریا ایزو، وظیفه رنگ‌امیزی را بر عهده دارد. مجموعه کمیک چهار شماره‌ای Life is Strange در ماه نوامبر (بازه زمانی ۱۰ آبان تا ۹ آذر) عرضه خواهد شد و طراحی کاور شماره اول آن توسط ماندا شنک انجام شده است. اما ویئسلی نسبت به هیجانش برای کار روی کمیک Life is Strange چنین گفته است:

یکی از شگفتی‌های بازی Life is Strange این است که هر یک از بازیکنان سفری منحصر‌به‌فرد را همراه با مکس و کلوئی تجربه کرده‌اند؛ بنابراین به تصویر کشیدن آینده احتمالی آن‌ها در قالب یک مجموعه کمیک، اتفاق بسیار بزرگ و مهمی است.

کاور اولین شماره از کمیک Life is Strange در زیر قابل مشاهده است:

کاور شماره اول کمیک Life is Strange

طرفداران بازی Life is Strange می‌توانند اولین اپیزود از بازی Life is Strange 2 را در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنند. علاوه بر این بازی فرعی این مجموعه یعنی بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit مدتی پیش عرضه شد که به صورت رایگان قابل دریافت است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده