نویسنده: یونس بهرامی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

شخصیت‌ های بیشتری از سریال Breaking Bad در سریال Better Call Saul ظاهر خواهند شد

در فصل چهارم سریال «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) شخصیت‌های آشنایی را خواهیم دید. 

با این‌که تا اینجا شخصیت‌های زیادی را دیده‌ایم که از سریال اصلی برکینگ بد (Breaking Bad) وارد پیش‌درآمد آن یعنی بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) شده‌اند، اما وینس گیلیگان، خالق این سریال، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ اعلام کرد که در فصل آینده‌ی بهتره با ساول تماس بگیری، باز هم شاهد شخصیت‌های قدیمی خواهیم بود. با این حال، او دوباره تأکید کرد که والتر وایت (برایان کرانستون) و جسی پینکمن (آرون پال) در این فصل حضور نخواهند داشت. او در این مورد و در اشاره به فهرست بازیگرهایی که در پنل حضور داشتند (لیست آن را در پایین می‌توانید ببینید) می‌گوید: 

فکر می‌کنم که این فرصت فوق‌العاده‌ای است تا هر یک از این شخصیت‌ها [در بهتره با ساول تماس بگیری] حضور پیدا کنند. با این حال، قرار نیست که والت یا جسی را در فصل چهارم این سریال ببینید. نمی‌خواهیم توی ذوقتان بخورد، اما فقط... از این‌که شما را سر کار بگذاریم خوشمان نمی‌آید. البته اگر این سریال را تمام کنیم و این کاراکترها را نبینیم قطعاً به‌شدت دل‌تنگ‌شان می‌شویم. ما خیلی هم آن شخصیت‌ها را دوست داریم. 

فهرست بازیگرها شامل جیانکارلو اسپوزیتو (گاس فرینگ)، بتسی برند (ماری شریدر)، دین نوریس (هنک شریدر)، آرجِی میتی (والتر جونیور)، آنا گان (اسکایلر وایت)، برایان کرانستون (والتر وایت) و آرون پال (جسی پینکمن) می‌شود. 

بیل بور، کمدین آمریکایی که در تعدادی از قسمت‌های سریال برکینگ بد ایفای نقش کرده بود، میزبان این پنل بود و فرزند آرون پال در آن حضور داشت. با توجه به گفته‌های گیلیگان، امکان دارد که هر کدام از شخصیت‌هایی را که اسمشان آورده شد در آینده ببینید، اما فرزند کوچک پاول قطعاً در جمع آن‌ها نخواهد بود. 

پال با حسرت نسبت به این‌که دوباره فرصت بازی کردن در نقش جسی را داشته باشد ابراز خرسندی کرد و گفت: 

دلم برای [جسی] تنگ شده است؛ همین‌طور همه‌ی شما و همین‌طور خود سریال. 

باب ادنکیرک، کسی که نقش جیمی مک‌گیل/ساول گودمن را در سریال ایفا می‌کند، غیرمستقیم اشاره کرد که احتمالاً هنک شریدر شخصیتی خواهد بود که در قسمت‌های آینده‌ی سریال خواهیم دید. او گفت: 

مأمور شریدر هویت ساول را می‌داند. آیا اولین باری را که با یکدیگر ملاقات کردند یادتان هست؟... یک اتفاقی افتاد؛ ببینید چه اتفاقی بود!

better call saul

علاوه بر خود گودمن، سریال بهتره با ساول تماس بگیری تا اینجا شخصیت‌های گاس فرینگ و مایک ارمانتراوت (جاناتان بنکس) را از برکینگ بد در خود جای داده است. 

همچنین گیلیگان به‌تازگی در گفت‌وگو با وب‌سایت EW اعلام کرده است که فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری، شامل صحنه‌هایی خواهد شد که در خط زمانی برکینگ بد جریان خواهند داشت. با توجه به اشاره‌ی ادنکیرک، احتمالاً شخصیت هنک شریدر را در این خط زمانی ببینیم. 

در پایان، کرانستون درباره‌ی احتمال ساخت یک آسپین آف یا ریبوت برای سریال برکینگ بد، گفت که تمایل دارد تا این سریال و همین‌طور سریال بهتره با ساول تماس بگیری به همین شکلی که هستند باقی بمانند. او به صحبت‌های خود اضافه کرد:

ما به سریالمان [برکینگ بد] و بهتره با ساول تماس بگیری بسیار افتخار می‌کنیم، اما من فکر می‌کنم که یک‌جورهایی بهتر است تا آن‌ها را تنها بگذاریم... طوری که وقتی به گذشته برگردید، از آن‌ها به‌ خوشی یاد کنید و به خودتان بگویید: «من نمی‌خواهم این سریال را خراب کنم.» این فرصت فوق‌العاده‌ای برای همه‌مان بود و زندگی ما را از آن زمان تا الآن عوض کرده است. این مردی که اینجا می‌بینید... [اشاره به وینس گیلیگان] زندگی ما را با چیزی بهتر عوض کرد. او ما را به این راه هدایت کرد و یک داستان‌گوی ماهر است. 

گیلیگان، مدتی پیش هم اعلام کرده بود که قرار است شخصیت مهم دیگری به این سریال اضافه شود، اما نام آن را فاش نکرد. همچنین علاوه بر تصاویر جدیدی که مدتی قبل منتشر شد، در اینجا می‌توانید اولین تریلر رسمی فصل چهارم سریال بهتره با ساول تماس بگیری را ببینید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده