نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اثر جدید سازندگان بازی Spec Ops: The Line با نام The Cycle معرفی شد

استودیو Yager Development، سازندگان بازی تحسین‌شده‌ی Spec Ops: The Line، اثر بعدی خود که The Cycle نام دارد را معرفی کردند. The Cycle یک بازی کاملا آنلاین و رقابتی خواهد بود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Yager Development، سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Spec Ops: The Line، از بازی جدید خود یعنی The Cycle رونمایی کرده است.

The Cycle یک بازی اکشن اول‌شخص و تماما آنلاین است که شما در آن و در هر مسابقه که بیست دقیقه به طول می‌انجامد، با دیگر بازیکنان حاضر در نقشه، رقابت می‌کنید. نقشه‌ی بازی برای رقابت بیست بازیکن طراحی شده است، اما در کنار این بیست بازیکن، یک سری هیولا هم وجود دارند که آن‌ها را به چالش می‌کشند. این بازی که توسط سازندگانش با نام یک اثر «ماموریت محور و رقابتی» توصیف شده است، یک تجربه‌ی اجتماعی سیال برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد؛ جایی که آن‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر پنجه در پنجه هیولاها بیندازند و یا اینکه با یکدیگر بجنگند.

در این بازی، کاربران می‌توانند هم دوست و هم دشمن یکدیگر باشند. از نظر مدیر استودیو Yager Development، هر اتفاقی هنگام ملاقات دو بازیکن با یکدیگر می‌تواند رخ بدهد.

دانلود از آپارات

The Cycle یک اثر بتل‌رویال نیست اما به نظر می‌رسد که المان‌هایی از سبک مذکور در این بازی یافت می‌شود؛ شما در این بازی در نظر گرفتن رقابت با سایر بازیکنان، به انجام یک سری فعالیت همچون جمع کردن منابع یا شکار حیوانات می‌پردازید.

با تایید سازندگان، این بازی ابتدا و از طریق استیم، راهی PC خواهد شد. ساخت نسخه‌ی کنسولی The Cycle در برنامه‌ی سازندگان جای دارد و آلفای خصوصیِ بازی اوایل ماه آگست (اواسط مرداد ماه) آغاز خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده