// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱

بازی قدیمی آرکید Sky Skipper برای نینتندو سوییچ منتشر شد

کمپانی نینتندو و Hamester با همکاری یکدیگر بازی قدیمی Sky Skipper را از طریق سرویس Hamester’s Arcade Archives برای سوییچ منتشر کردند.

هفته شلوغی برای بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ را پشت سر گذاشته‌ایم؛ طوری که نزدیک ۳۰ بازی به این کنسول راه پیدا کرد. یکی از بازی‌هایی مهمی که در بین این آثار دیده می‌شود Sky Skipper است که در دوران دستگاه‌های آرکید در آمریکای شمالی عرضه نشد.

Sky Skipper به عنوان یکی از بازی‌های Hamester’s Arcade Archives از طریق فروشگاه دیجیتالی نینتندو یعنی eShop در آمریکای شمالی منتشر شد. عرضه این محصول توام می‌شود با راه‌یابی این بازی برای اولین بار در آمریکای شمالی. بازی مذکور در ابتدا در سال ۱۹۸۱ در ژاپن عرضه شد. گفتنی است که همان سال نیز بازی محبوب دوران آرکید یعنی Donkey Kong نیز در فروشگاه‌ها در دسترس قرار گرفت. باید بدانید که نینتندو چندین دستگاه‌های آرکید را برای آزمایش در برخی از نقاط آمریکا عرضه کرده بود اما به نقل از منتقدان این بازی پتانسیل کسب محبوبیت در این منطقه را نداشت و از این رو واردات آن متوقف شد. آرکید‌های باقی مانده پس از آزمایش در آمریکای شمالی انبار شدند.

بازی Sky Skipper بازیکنان را در جایگاه کاراکتری به نام Mr. You رها می‌کند و وظیفه کاربران این است که با استفاده از یک هواپیما، اعضای خانواده King را نجات دهند. سوخت هواپیما به تدریج کم می‌شود و بازیکنان در حین آزاد کردن اعضای خانواده باید از برخورد با بمب‌هایی که یک گوریل پرتاب می‌کند، دوری کنند. همانند آثار دیگر در Arcade Archives بازیکنان با پرداخت کردن ۸ دلار یا ۶.۲۹ پوند می‌توانند این بازی را روی کنسول نینتندو سوییچ دانلود کنند.

فعالیت آرکید آرشیو با همکاری نینتندو و Hamester در سپتامبر سال گذشته آغاز شد و برنامه کاری این دو طوری است که آنها قصد دارند که بازی‌های قدیمی نینتندو را در دسترس طرفداران آن قرار دهند. ماه گذشته در جریان نمایشگاه، نینتندو نسخه اصلی آرکید بازی Donkey Kong را در فروشگاه دیجیتالی خود منتشر کرد. نسخه Rare بازی Punch-Put نیز به همراه Vs. Super Mario Bros. در این فروشگاه در دسترس قرار گرفته شد. برای اطلاع بیشتر از این سرویس می‌توانید به مطلب معرفی آن مراجعه کنید.

بازی‌هایی زیادی هنوز در برنامه کاری سازندگان باقی مانده است؛ از Vs. Baloon Fight و Vs. Ice Climber گرفته تا Vs. Pinball و Vs. Clu Clu Land. البته نینتندو و همستر هنوز مشخص نکرده‌اند که آثار یاد شده در چه تاریخی به دست طرفداران خواهد رسید. باید بدانید که کاربرانی که اشتراک Nintendo Switch Online را خریداری کرده باشند پس از عرضه این بازی‌ها می‌توانند آنها را با دوستانشان به طور آنلاین تجربه کنند.

 در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از این بازی بیندازید.

Sky Skipper

نظرات خود را در مورد راه‌یابی بازی‌های قدیمی روی جدیدترین کنسول نینتندو با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده