// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

بهترین بازی‌های جهان باز کامپیوتر؛ از GTA تا The Witcher 3

در طول زندگی گیمری‌مان بازی‌های جهان باز صاحب نام زیادی را دیده‌ایم که هر کدام به واسطه ویژگی‌های خاصی که داشته‌اند، مخاطب را سرگرم کرده‌اند.

تا به حال با خود فکر کرده‌اید که بازی‌های جهان باز باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ در نگاه اول زمانی که صحبت از بازی‌های جهان باز می‌شود، ذهن‌مان سمت بازی‌هایی می‌رود که دنیایی وسیع و غنی را در دسترس‌مان قرار داده‌اند. بازی‌هایی مثل GTA یا Skyrim که وجب به وجب‌شان موارد مختلفی بود که کاربر را سرگرم می‌کرد. یکی از ویژگی‌های مهم بازی‌های جهان باز همین طراحی نقشه و محیط‌های بازی است. بازی‌های متعددی هستند که دنیای وسیعی دارند اما از نظر محتویات سرگرم کننده، چیزی برای ارائه کردن ندارند. برای مطالعه مقاله بهترین بازی های کامپیوتر زومجی با لیستی بلند بالا حتما به صفحه ویژه ما سر بزنید.

از طرفی هر بازی جهان باز مطرح، ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودش را دارد. برای مثال سری Grand Theft Auto از نظر انجام کارهای متفرقه، آن چنان شما را سرگرم می‌کند که اصلا داستان اصلی را فراموش خواهید کرد. می‌توانید تمام وقت خود را در خیابان‌ها بگذرانید و ماشین سواری کنید یا کارهای دیوانه‌وار و خنده‌دار مخصوص سری GTA را انجام بدهید. از طرفی بازی Red Dead Redemption را داریم که در کنار داستان فوق العا‌ده‌اش، غرب وحشی را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده است. حال در هشتمین قسمت از برنامه لودینگ، به سراغ پنج بازی جهان باز برتر از دید زومجی رفتیم و دلیل برتری‌شان را توضیح دادیم که در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به آن را تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

آیتمی که مشاهده کردید، تنها بخشی از هشتمین قسمت از برنامه لودینگ بود. برای مشاهده کامل ویدیوها، بهتر است به هشتمین قسمت از برنامه لودینگ مراجعه کنید. لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که هر هفته (دوشنبه‌ها ساعت ۹ شب) پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده